اخراج رونالدو منجر به درگیری فیزیکی بین دو تیم شد + فیلم

۳۰اردیبهشت،

دیدار فینال کوپا دل ری شب قبل با جنجالهای زیادی رو به رو بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از فوتبال انلاین؛ در جریان فینال کوپا دل ری واکنش کریستیانو رونالدو به تکل حریف سبب اخراج او از زمین شد.

جدال تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در فینال جام پادشاهی اسپانیا و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بامداد امروز برگزار شد که شاگردان آقای خاص با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند تا در این فصل نتوانند هیچ جامی را کسب کنند.

در این دیدار کریستیانو رونالدو ابتدا در دقیقه ۱۴ رئال را پیش انداخت، اما در ادامه دیگو کاستا بازی را در دقیقه ۳۵ به تساوی کشاند.

این تساوی در وقت‌های قانونی پابرجا بود و نکته مهم در نیمه دوم اخراج ژوزه مورینیو بود. در نهایت بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد.

گل میراندا در دقیقه ۹۸ اتلتیکو را پیش انداخت و در ادامه اخراج کریستیانو رونالدو در دقیقه ۱۱۵ کار رئالی‌ها را سخت‌تر کرد تا در نهایت اتلتیکو با هدایت دیگو سیمئونه قهرمان جام پادشاهی اسپاینا شود و رکورد آقای خاص و پیروزی صددرصدی مقابل هم‌شهری مادریدی شکسته شود و او در سومین فصل خود در رئال برای اولین بار فصل را بدون جام به پایان ببرد. رئال هم پس از مدت‌ها مقابل هم‌شهری خود شکست خورد.

در دقیقه ۱۲۵ این بازی هم گابی از اتلتیکو اخراج شد.

رونالدو پس از بر خورد با زمین قصد داشت تا با پا به صورت حریف بزند که این حرکت سبب گرفتن کارت قرمز شد.

پس از کارت قرمز واکنش شدید از سوی نیمکت نشینان دو تیم رخ داد به درگیری فیزیکی ختم شد.

در نهایت این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۱ به نفع اتلتیکو مادرید به پایان رسید و این تیم جام قهرمانی کوپا دل ری را به خانه برد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.