اخراج سه نفر به جرم خوش تیپ بودن از عربستان: ممکن بود زن‌ها اغوا شوند! +عکس

۰۷اردیبهشت،

حکومت عربستان سعودی به این سبب این سه نفر را اخراج کرده بود که مدعی بودند خوش تیپی بیش از حد آنان سبب خواهد شد که زنان سعودی اغوا و به فساد کشیده شوند!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از تابناک؛ حدود ده روز پیش روزنامه آمریکایی «واشنگتن تایمز» خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه عربستان سه تبعه اماراتی را به خاطر اینکه آنان بسیاره از حد لازم «خوش تیپ» بوده اند را اخراج کرده است. اما این خبر به خاطر ماهیت عجیبش چندان مورد توجه رسانه های وطنی و بین المللی قرار نگرفت .  
اخراج این سه نفربه همان میزان که مورد بی توجهی رسانه های خبری قرار گرفت، به همان میزان اما، مورد توجه فعالان فمینیست قرار گرفت و آنان مشتاقانه به دنبال این رفتند که این سه نفر، چه کسانی می باشند تا بتوانند با انتشار یافتن تصاویری از آنان تا حد ممکن، حکومت عربستان سعودی را مورد تمسخر قرار دهند. چرا که حکومت عربستان سعودی به این سبب این سه نفر را اخراج کرده بود که مدعی بودند خوش تیپی بیش از حد آنان سبب خواهد شد که زنان سعودی اغوا شوند و به فساد کشیده شوند!
 
بالاخره تلاش یکی از این فمینیست ها برای یافتن این سه نفر که با یک نگاه، زنان سعودی را اغوا می کردند، بالاخره نتیجه داد و ظاهرا یکی از این فمینیست ها مدعی شده است که تصویر یکی از این سه تن را به دست آورده است.

 بر اساس این ادعا یکی از این سه نفر یک هنر پیشه اماراتی به نام عمر بورکان الجلا است که یکی از پایگاه اینترنتی های فمنیستی توانسته است با به دست آوردن نام وی عکس های او را از شبکه اجتماعی فیس بوک به دست آورد. بسیاری از رسانه های بین المللی با انتشار یافتن تصاویری از  عمر الجلا به تمسخر سران حکومت سعودی پرداخته اند.

دومین هنرپیشه اماراتی حاضر در جشنواره الجنادریه عربستان سعودی که به سبب خوشتیپی اخراج شد


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. آیدا:

    باسلام…
    اخراج بخاطر خوشتیپی واقعن عجیبه اولن زن خودش نفسش باید قوی تا به گناه آلوده نشه.ولی خداییش خوشگل بودن بگین بیان ایران خب!!!!!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.