اداره آسایشگاه‌ها به مردم واگذار شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

لاریجانی در بازدید از آسایشگاه معلولین ورامین:

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم اداره آسایشگاه ها باید به مردم واگذار شود چرا که مردم بهتر از دولت توان اداره این مراکز را دارند.

به گزارش تفسیری خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بعداز ظهر امروزشنبه در مسافرت به شهرستان ورامین و در بازدید از آسایشگاه معلولین این شهرستان در جمع کارکنان این آسایشگاه با بیان اینکه من تاکنون چندین بار از این مرکز بازدید نموده ام، گفت: من از نزدیک با مشکلات این مراکز آشنا شده‌ام؛ خدمت نمودن در مراکز بهزیستی که از نیازمندترین اشخاص جامعه می باشند و پذیرایی از کسانی که نیازهای عاطفی و نیازهای جسمی دارند بسیار ارزشمند است.

 

وی در ادامه افزود: مردم این مراکز را بهتر اداره می‌کنند و اینکار قطعا اثرات اجتماعی بسیاری خواهد داشت و روابط عاطفی که ایجاد می‌شود برای استحکام جامعه ارزشمند بوده و فواید روحی و معنوی برای جامعه دارد.

 

رئیس دستگاه قانونگذاری اضافه نمود: کسانی که به معلولین خدمت می‌کنند مایه احترام و افتخار می باشند و حقی بر گردن همه‌ی ما دارند، ما هم باید مشکلات آنها را ببینیم و مرتفع کنیم.

لاریجانی همچنین خاطرنشان نمود: مجلس درصدد است با تلاش دولت وضعیت این آسایشگاه را بهبود بخشیده و قطعا از توان خود در این جهت استفاده خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ملت ایران پس از گذشت ۳۴ سال از انقلاب همچنان نیازمند استمداد مستمر از اولیای خدا می باشند تا مسیر هموار شود و بعضی مشکلات کشور که بدخواهان آن را به وجود آورده‌اند با عنایت الهی و پشتکار مسئولین و حمایت مردم مرتفع شود.

انتهای پیام

 

 

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.