اداره اطلاع رسانی سایپا: درتامین قطعات پراید مشکلی وجود ندارد

۰۶م آذر ،

یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: باسلام احتراماً به عرض می رساند بنده یکسال پیش یک دستگاه پراید ۱۳۱lx صفر خریدم و از همان ابتدا دور موتور ماشین مشکل داشت و به هر نمایندگی که سر می زدم می گفتند قطعه اش را نداریم تا اینکه با واحد امور مشتریان سایپا تماس گرفتم. ولی آنها گفتند باید کار شما را حل کنند ولی بازهم اینطور نشد و در حال حاضر آمپر بنزین آن هم مشکل دارد و بازهم با مراجعه به نمایندگی ها گفتند قطعه نداریم مگر ماشینی که می فروشند با خدمات پس از فروش نیست آخر چطور خدماتی است. همین کار را می کنند که مردم به خودروهای خارجی رو می آورند خواهشمند است پیگیری نمائید.
این درحالی است که اداره اطلاع رسانی سایپا کمبود قطعه پراید را کاملا تکذیب و تاکید کرد: اگر این مشتری سایپا بر کمبود قطعات راید در نمایندگی ها تاکید دارد می تواند با ارسال مشخصات خود، پیگیر این مشکل شود.
براساس اظهارات مسوولان این اداره، این خواننده خبرانلاین می تواند با ارسال شماره همراه خود در پایگاه اینترنتی خبرآنلاین پیگیر مشکل خود باشد.
به گفته اداره اطلاع ر سانی سایپا، در موارد مشابه اظهارات این خواننده خبرانلاین پس از پیگیری ها مشخص شده که فرد از طریق تماس تلفنی با نمایندگی ها به دنبال حل مشکل خود بوده و به هیچ نمایندگی سرنزده است.
این اداره درعین حال متذکرشد: در بحث تامین قطعات پراید هیچ مشکلی وجود ندارد.

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.