ادامه اختلافات صهیونیستها درباره ایران/ هشدار رئیس سابق شین بت به نتانیاهو

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از رویترز، “یووال دیسکین” رئیس سابق سرویس اطلاعاتی داخلی رژیم صهیونیستی (شین بت) گفت مقامات این رژیم قادر به متوقف کردن برنامه هسته ای ایران نیستند.

وی که سال قبل از ریاست “شین بت” استعفا داد در گفتگویی  با رادیو اسرائیل گفت : من به نخست وزیر و به وزیر دفاع(جنگ) اعتماد ندارم. وی در بخشی دیگر از اظهاراتش گفت : من واقعا به رهبری اسرائیل که از روی احساسات آخرالزمانی تصمیم می گیرند اعتماد و ایمان ندارم.

به گزارش رویترز در روز های اخیر تهدیدهای مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله پیش دستانه به تاسیسات هسته ای ایران مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان این رژیم قرار گرفته است که شدیدترین آنها از سوی یووال دیسکین بوده است.

وی همچنین در ادامه گفتگویش گفت : من لزوما با حمله به ایران مخالف نیستم هرچند که کارشناسان معتقدند پاسخ ایران به حمله قوی خواهد بود و ایران را به پیگیری برنامه هسته ایش مصمم تر خواهد کرد.

دیسکین افزود: با این حال به جنگ ایران رفتن کار نتانیاهو و وزیر دفاعش(جنگش) باراک نیست و من شخصا اعتماد ندارم که این دو نفر بتوانند در واقعه ای با چنین مقیاس و  وسعتی اسرائیل را رهبری کنند.

وی در پایان گفت : به هر حال تنها کسی که در این مسئله بیشترین اهمیت را دارد فرمانده ستاد مشترک ارتش است. ژنرالی که به نوشته رویترز نظراتش درخصوص حمله به ایران به نظر در تضاد با نظر رسمی مقامات رژیم صهیونیستی است.

گفتنی است بسیاری از کارشناسان تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی را تنها یک بلوف در راستای فشاربه ایران برای متوقف ساختن برنامه هسته ای صلح آمیز آن می دانند.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.