ادامه تلاش یک فراکسیون برای کاندیداتوری لاریجانی؛ عدم اعلام‌نظر رئیس مجلس

ایران > انتخابات
یک عضو هیات رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی از تلاش اعضای این فراکسیون برای مجاب کردن «علی لاریجانی» رئیس مجلس برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ خبر داد.

به گزارش مهر، اسماعیل جلیلی با اشاره به جلسه یکشنبه ۱۸ فروردین ماه شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: در این جلسه دکتر علی لاریجانی، محمدرضا باهنر و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد حضور داشتند.

وی افزود: تلاش فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی این است که دکتر لاریجانی را متقاعد کند تا در عرصه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم حضور پیدا کند و در کنار سایر رقبا به رقابت در این عرصه بپردازد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصرار دارند که حتماً از فراکسیون گزینه‌ای برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم مطرح شود. این موضوع پیش از این در هیأت رئیسه و شورای مرکزی فراکسیون بحث شده و اجرای آن از یکشنبه ۱۸ فروردین ماه کلید خورد.

اسماعیل جلیلی تأکید کرد: اعضای فراکسیون رهروان ولایت در حال تلاش برای مجاب کردن دکتر لاریجانی جهت حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری به عنوان کاندیدا می باشند.

وی در پاسخ به اینکه نظر لاریجانی دربارهٔ این پیشنهاد چیست، گفت: علی لاریجانی تا کنون مخالفت خود را با نظر اعضای فراکسیون رهروان اعلام نکرده است.

بر طبق این گزارش، در سال نیز عده‌ای از اعضای فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی عنوان کرده بودند که علاقمند به نامزدی علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ می باشند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.