ادامه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی با چراغ سبز غرب

۱۷اردیبهشت،

شوهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه رژیم غاصب صیهونیستی با چراغ سبز غرب قصد حمله به سوریه را دارد، گفت: حمایت و پشتیبانی قدرت‌های غربی از رژیم منحوس صهیونیستی آنها را ترغیب به حمله می‌کند.

“احمد شوهانی” نماینده مردم ایلام، شیروان، چرداول، ایوان و مهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در واکنش به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به سوریه و به‌کارگیری سلاح شیمیایی و اورانیوم غنی شده علیه این کشور، گفت: حمله موشکی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه اقدامی غیرقانونی و تجاوزکارانه است که باید از سوی مجامع بین‌المللی علیه آن برخورد جدی صورت گیرد.

 
وی با تاکید بر اینکه رژیم غاصب صیهونیستی با چراغ سبز غرب قصد حمله به سوریه را دارد، افزود: حمایت و پشتیبانی قدرت‌های غربی به‌ویژه آمریکا از رژیم منحوس صهیونیستی آنها را ترغیب به حمله می‌کند بنابراین باتوجه به‌ اینکه نهاد‌های بین‌المللی تحت سیطره آمریکا و لابی صهیونیستی می باشند، هیچ‌گونه اقدامی علیه این جنایات صورت نخواهد گرفت.
 
شوهانی تصریح کرد: سکوت کشورهای عربی در مقابل جنایاتی که در سوریه اتفاق می‌افتد بسیار ناراحت کننده است چراکه این کشورها از لحاظ فرهنگی، دینی، زبان، جغرافیایی و… با سوریه نزدیکی‌های زیادی دارند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی خانه ملت با تاکید براینکه رژیم صهیونیستی به دنبال افزایش تنش و ناآرامی در منطقه است، اظهار داشت: این رژیم منحوس در تلاش است کشورهای منطقه را به جان هم بیندازد تا چند دستگی‌های قومی، آشفتگی و ناامنی را گسترش دهد.
 
نماینده ایلام درمجلس در پایان خاطر نشان کرد: ایجاد تنش، تضیف کشورهای منطقه و تداوم بحران سوریه از جمله اهدافی است رژیم صهیونیستی آن را دنبال می‌کند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.