ادامه حمایت ایلان ماسک از دوج کوین علی‌رغم غرامت چند صد میلیارد دلاری!

با وجود درخواست غرامت ۲۵۸ میلیارد دلاری، ایلان ماسک همچنان به حمایت از دوج کوین ادامه می‌دهد .

ادامه حمایت ایلان ماسک از دوج کوین علی‌رغم غرامت چند صد میلیارد دلاری!

به گزارش ممتاز نیوز، فردی که مبلغ هنگفتی برای خرید ارز دیجیتال دوج کوین سرمایه‌گذاری کرده بود از ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان شکایت کرد و خواستار دریافت ۲۵۸ میلیارد دلار شد.

وی‌ کیت جانسون نام دارد و خود را یک شهروند آمریکایی معرفی کرده و مدعی شده که تحت تاثیر ایلان ماسک اقدام به خرید دوج کوین کرده است. این فرد در شکایت خود مدعی شده که قربانی «فساد» است. آقای ماسک بارها در توییتر با اشاره کردن به این رمزارز، باعث افزایش قیمت آن شده است.

خانم جانسون از دادگاه نیویورک خواسته است تا شکایتش به عنوان «شکایت جمعی تمام کسانی که از سال ۲۰۱۹ ضرر کرده‌اند» تلقی شود.

این فرد مدعی است خریداران دوج کوین از سال ۲۰۱۹ تا کنون مجموعا ۸۶ میلیارد دلار ضرر کرده‌اند. او همچنین خواستار دریافت دو برابر مبلغ ضرر، یعنی ۱۷۲ میلیون دلار به عنوان غرامت شده است.

در همین حال و علی‌رغم شکایت وارده، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا، طی چندین توئیت برحمایت خود از ارز دیجیتال دوج کوین تاکید کرد. روز یکشنبه ۱۹ ژوئن، طی توئیتی گفت که به حمایت از دوج‌کوین و خرید آن ادامه خواهد داد.

ایلان ماسک از سال ۲۰۱۹ به شیوه‌های مختلف اقدام به تشویق مردم به خرید دوج کوین کرده، اما اوج افزایش ارزش این رمزارز زمانی بود که ایلان ماسک در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت که به عنوان هدیه برای مادرش دوج کوین خریده است. ماسک مدت‌هاست که حامی دوج کوین بوده است. او در جامعه کریپتو به عنوان پدر دوج شناخته می‌شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.