ادامه موفقیت های ارتش سوریه و تحمیل تلفات سنگین به تروریست ها

سه شنبه ۱۷ مرداد – ۱۰:۱۲:۵۴ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

ارتش سوریه در ادامه عملیات ضد تروریست ها و خروج آنان از شهرهای مختلف این کشور ، تلفات سنگینی بر تروریست ها وارد کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از  خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ، ارتش سوریه روز دوشنبه در تعقیب گروه های مسلح در حومه استان درعا ، جنوب سوریه و حومه شهر مرزی القصیر در غرب این کشور ، شماری زیادی از تروریست ها را به هلاکت رساند یا دستگیر کرد.
در استان حلب ، شمال سوریه نیز نیروهای ارتش این کشور روز دوشنبه ، دو دستگاه خودرو مجهز به اسلحه تیربار را در منطقه “قبتان الجبل” منهدم کردند و افراد مسلح همراه این دو خودرو را به قتل رساندند.
ارتش سوریه همچنین روز دوشنبه با محاصره مخفی گاه تروریست ها در منطقه “رکن الدین” در شمال شهر دمشق، پایتخت سوریه ، همه آنان را دستگیر و مقادیر زیادی اسلحه و مهمات را از آن خانه تیمی کشف و ضبط کرد.
تلویزیون سوریه هم خبرداد که ارتش این کشور روز دوشنبه مراکز استقرار گروه های مسلح تروریستی را در محله های اطراف شهر حلب ، شمال سوریه ، هدف قرار داد.
در شهر حماه ، غرب سوریه ، نیز ارتش سوریه روز دوشنبه افراد مسلح را در محله های “حمیدیه” ، “قصور” و جاده حلب تعقیب و خسارت های سنگینی به آنان وارد کرد.
تلویزیون الاخباریه سوریه هم از شهر دیر الزور در شرق سوریه خبرداد ، ارتش این کشور روز دوشنبه در تعقیب افراد مسلح دستکم ۱۵ نفر را به هلاکت رساند که در بین آنان جناره سرکرده یکی از گروه های مسلح دیده می شود.
همچنین پایگاه اینترنتی شبکه اخبار سوریه در گزارشی از رخدادهای امنیتی این کشور ، اعلام کرد نیروهای امنیتی سوریه روز دوشنبه خودرویی را شناسایی و توقیف کردند که حامل اسلحه دوربین دار ساخت اسرائیل است.
تلویزیون سوریه نیز اعلام کرد نیروهای ارتش این کشور روز دوشنبه۲۵ نفر از مخالفان مسلح را در حلب کشتند.
بر اساس این گزارش ، این افراد مسلح به یک نیروگاه برق در استان حلب حمله کرده بودند که با یورش غافلگیرانه نیروهای دولتی سوریه ، مواجه و ۲۵ نفر از آنان کشته شدند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۷۱۰۱۲۵۴۴۲۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.