ادامه نمایش و نقد فیلم های مستند در سالن سینماحقیقت

سه شنبه ۳۰ خرداد – ۱۰:۱۹:۲۱ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

برنامه هفته اول نمایش های «عصر ستاره ها» اعلام شد؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- از هفته آینده، برنامه نمایش و نقد و بررسی فیلم های مستند و تجربی در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ادامه خواهد یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا، این برنامه در ادامه ی نمایش های آسمان آبی (ویژه مرور مستندهای منتخب سی اُمین جشنواره فیلم فجر) و تحت عنوان «عصر ستاره ها»، در سالن «سینماحقیقت» این مرکز برپا خواهد شد تا روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته، میزبان هنرمندان و علاقمندان سینمای مستند، داستانی و تجربی باشیم.
برپایه این گزارش، در هفته اول این برنامه و طی روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته آتی (۴ و ۶ تیر ماه)، به ترتیب فیلم های مستند سر بر شانه آسمان (احمد جان میرزایی) و سرزمین خانه خورشید (فرهاد ورهرام)، در سالن «سینماحقیقت» این مرکز روی پرده رفته و سپس جلسات نقد و بررسی این آثار با حضور فیلمسازان و عوامل فیلم ها، رضا درستکار (مجری- کارشناس) و جمعی از منتقدان سینما، کارشناسان، خبرنگاران و میهمانان برپا خواهد گردید.
این گزارش می افزاید: برنامه زمانی نمایش این فیلم ها که هفته ای دو جلسه (روزهای یکشنبه و سه شنبه) پیش بینی شده است، از ساعت ۱۷ لغایت ۱۸ است و جلسات نقد و بررسی و پرسش و پاسخ هم طی ساعات ۱۸:۱۵ تا ۱۹:۳۰ برگزار می گردد.
گفتنی است که شرکت در مجموعه برنامه های «عصر ستاره ها» که «مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» آنرا در راستای حمایت از فیلم های مستند و تجربی و فرهنگ سازی در این عرصه برگزار می کند، برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می توانند در روزها و ساعات یاد شده، به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نموده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن ۸۸۵۱۱۲۸۹ تماس حاصل نمایند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۹۱۰۱۹۲۱۴۸۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.