ادامه همکاری سنتی جامعتین در انتخابات ۹۲ /ظرفیت بالای جامعتین برای معرفی کاندیدا

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه هیچ حزبی ظرفیت جامعیتن را برای معرفی کاندیدا ندارد، گفت: برای انتخابات آتی رایزنی با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواهیم داشت.

سیدرضا تقوی در خصوص ظرفیت جامعه روحانیت مبارز برای معرفی کاندیدا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری، اظهارداشت: جامعه روحانیت و جامعه مدرسین همیشه در طول انقلاب به شکلی نمایندگی از روحانیت کل کشور را داشته است و معمولا اینطور بوده است که روحانیون هرگاه موضع گیری از جامعیتن شنیده اند خود را با آن هماهنگ کرده اند. ظرفیت جامعه مدرسین و جامعه روحانیت برای انتخاب کاندیدا بالا است و اگر به میدان بیاید ظرفیت هیچ حزب و گروهی به پای جامعتین نخواهد رسید.

وی همچنین در جواب این سوال که آیا جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین برای انتخابات آینده با یکدیگر همکاری خواهند داشت، گفت: بله؛ این موضوع بحث شده است که با جامعه مدرسین یک رایزنی داشته باشیم و نظر آنان را برای انتخابات آینده جویا بشویم و فکر می کنیم انتخابات آینده هم مانند انتخابات گذشته یک همراهی میان این دو نهاد روحانی وجود داشته باشد و این سنتی بوده که از اول انقلاب وجود داشته است.

عضو جامعه روحانیت مبارز، افزود: کمیته ای در این تشکل سیاسی به نمایندگی از شورای مرکزی ماموریت دارد که برود بر امر انتخابات مطالعه کند و نظرش را به شورا بیاورد؛ اما هنوز این کمیته به جمع بندی نرسیده است.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.