ادامه پاکسازی منطقه سیف الدوله/هلاکت دو سرکرده گروههای تکفیری در دمشق

به گزارش خبرگزاری مهر، تلویزیون سوریه گزارش داد نیروهای مسلح به پاکسازی منطقه سیف الدوله حلب از گروههای تروریستی مسلح ادامه می دهند و چندین نفر دیگر از اعضای این گروهها را به هلاکت رساندند.

این رسانه گزارش داد نیروهای مسلح در حلب یک گروه مسلح را که با جا زدن خود به عنوان نیروهای امنیتی به ربودن شهروندان و کشتن آنها دست می زد و سپس قربانیان خود را در نزدیکی یک مرکز امنیتی قرار می داد تا ارتش متهم به کشتن آنها شود، تحت تعقیب قرار دادند.

تلویزیون سوریه گزارش داد : انس خلف و معتز ابراهیم خلف دو نفر از سرکردگان گروههای تکفیری در منطقه سبنیه حومه دمشق در عملیات ارتش سوریه کشته شدند.

از سوی دیگر الحیات ادعا کرد مرحله انتقالی که اخضر الابراهیمی نماینده جدید سازمان ملل متحد در امور سوریه در حال آماده کردن آن است، بدون اسد خواهد بود.

ادامه حمایت العربیه از خشونت و ناآرامی در سوریه

العربیه از حامیان اصلی گروههای مسلح برهم زننده امنیت و آرامش ملت سوریه به نقل از گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد مدعی سیطره این گروه بر گذرگاه باب الهوی شد

این رسانه مدعی شد ارتش سوریه روستای القصیر در حومه حمص را با موشک مورد حمله قرار داد و حالتی از وحشت میان مردم حلب از ترس بمباران حاکم شده است، این شبکه به گروههای برهم زننده امنیت و آرامش ملت سوریه که این رسانه وابسته به عربستان با تمام توان از آنها حمایت می کند، اشاره نکرد.
 

این رسانه مدعی گلوله باران شدید منطقه یبردود در حومه دمشق از سوی ارتش سوریه و همچنین کشته شدن ۷۹ نفر در داریا در حومه دمشق در گلوله باران آن از سوی ارتش سوریه شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.