ادای احترام بازیکنان استقلال و ملوان به جان باختگان زلزله

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های استقلال و ملوان در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

در آغاز این دیدار امیرقلعه نویی و دیگر مربیان استقلال به سمت نیمکت ملوان انزلی رفته و به کادر فنی میهمان خوش آمد گفتند.

هواداران استقلال از شکست پرسپولیس برابر داماش گیلان به شادی پرداخته و برای دقایقی طولانی امیر قلعه نویی را تشویق کردند.

پیش از آغاز این دیدار، ‘پژمان منتظری’ مدافع ملی پوش استقلال بازیکنان این تیم را جمع کرد و برای لحظاتی با آنان به صحبت پرداخت و به حساسیت های دیدار با ملوان اشاره کرد.

بازیکنان استقلال و ملوان با بازوبند و ربان های سیاه رنگ به میدان آمده اند. برروی پیراهن ملوانی ها با رنگ مشکی نام آذربایجان نقش بسته است.

حدود ۲۰۰ هوادار پرشور ملوان نیز خود را از انزلی به ورزشگاه آزادی رسانده و در جایگاه پرسپولیسی ها مستقر شده اند.

هواداران استقلال با سردادن شعارهایی برای پرسپولیس ها شروع به کری خوانی کرده و دیدار شهرآورد تهران که روز جمعه برگزار می شود را یادآوری کردند.

زمانی که بازیکنان دو تیم وارد میدان شدند، مازیار زارع’، ‘پژمان نوری’ و ‘حسین بادامکی’ بازیکنان ملوان که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند با اعتراض هواداران استقلال روبرو شدند.

در ثانیه ۱۵ این دیدار، ‘جلال رافخایی’ مهاجم ملوان انزلی در محوطه جریمه و در صحنه ای مشکوک به پنالتی متوقف شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. این تصمیم داور مورد اعتراض کادر فنی ملوان قرار گرفت.

‘خسرو حیدری’ مدافع ملی پوش استقلال در دقیقه هفتم این دیدار آسیب دید و جای خود را به ‘علی حمودی’ داد تا فهرست بازیکنان مصدوم استقلال بیشتر از قبل شود.

ورزشی**۳۷۸۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۴۱۰۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.