ادعاهای امارات برای عملی‌کردن خواسته اربابان غربی مطرح شده است/ ایران لزومی برای پاسخگویی نمی‌بیند

۱۵م آذر ،

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امارات با مطرح کردن مالکیت جزایر سه‌گانه فقط می‌خواهد خواسته‌ اربابانش مبنی بر ایجاد فشار بر ایران را اجابت کند.

سید باقر حسینی نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به ادعاهای جدید امارات دربارهٔ جزایر سه‌گانه ایرانی گفت:‌ امارات می‌داند که جزایر سه‌گانه متعلق به ایران است، بارها هم این ادعا را تکرار کرده و جوابش را هم شنیده‌ اما به خاطر اینکه به خواسته اربابانش جامه عمل بپوشاند این ادعای واهی خود را تکرار می‌کند.
 
وی افزود: ادعای سران امارات در رابطه با جزایر سه‌گانه کاملا بی اساس است و جالب این که خودشان هم بر این امر واقف‌اند و می‌دانند که از این ادعاها چیزی نصیب‌شان نمی‌شود.
 
حسینی تصریح کرد: سران امارات با مطرح کردن این ادعا می‌خواهند خواسته اربابانشان برای ایجاد فشار بر ایران را اجابت کنند که البته تاثیر و اهمیت چندانی هم ندارد زیرا مغرضانه بودن این اقدامات کاملا آشکار شده است.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران لزومی نمی‌بیند به این ادعاهای گاه و بیگاه پاسخ دهد، خاطر نشان کرد: در هر صورت به نفع امارات است که از ادعاهای واهی خود دست بردارد زیرا نفعی عایدش نمی‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.