ادعای دسترسی به شیشه در کمتر از ۵ دقیقه، کذب است

۱۰م اسفند ،
ممتاز نیوز: جهت ایجاد یک برنامه هدفمند در مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر به یک بستر و فضای مناسب جهت رسیدیگ به این امور و جمع‌اوری خرده فروشان و توزیع‌کنندگان نیاز داریم.

سردار علی مویدی در گفت‌و‌گو با ایلنا ضمن رد صریح دسترسی به مواد مخدر در مدت کمتر از ۵ دقیقه گفت: ادعایی مبنی بر اینکه در تهران کمتر از ۵ دقیقه می‌توان به مواد دسترسی پیدا کرد اصلا وجود ندارد و هیچ فرمولی نیست که بتوان این موضوع را در آن جاری بدهیم و به نتیجه برسیم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور با بیان اینکه «من هرگز نمی‌گویم که در کشور مواد مخدر توزیع نمی‌شود»، افزود: بر اساس بررسی‌ها و تحقیقاتی که خودم و همکارانم انجام داده‌ایم مدعی هستیم که در مقابل خرده فروشی به صورت جدی اقدام شده است و دسترسی به مواد مخدر بر معتادان و مواد فروشان سخت شده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه اشخاصی ادعا کرده‌اند که دسترسی به مواد مخدر در کشور بسیار ساده و سهل است ولی با رد صریح این بیانات اعلام می‌کنم که البته این اشخاص با هدف دلسوزی و ارتقا نظام و جامعه این حرف‌ها را زده‌اند.

مویدی دربارهٔ مبارزه ماموران پلیس با خرده فروشان، تصریح کرد: ‌ این مبارزات هم‌چنان ادامه دارد و هم اکنون این برخورد‌ها در سراسر کشور و به صورت ملی دنبال می‌شود و هم‌چنین دستگاه قضایی نیز با تمام توان خود همکاری‌های خود را در این زمینه با ستاد مبارزه با مواد مخدر دارد، چرا که مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر مستلزم همکاری تمامی دستگاه‌های مربوطه است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور ادامه داد: جهت ایجاد یک برنامه هدفمند در مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر به یک بستر و فضای مناسب جهت رسیدگی به این امور و جمع‌آوری خرده فروشان و توزیع‌کنندگان نیاز داریم.

مویدی دربارهٔ میزان کاهش خرده فروشی مواد مخدر در کشور، خاطرنشان کرد: در این زمینه نمی‌توان درصد مشخصی را عنوان کرد ولی مدعی هستیم که با توجه به شدت گرفتن برخورد‌ها با خرده‌فروشان، تعداد این اشخاص در کشور تا حدی کاهش داشته است.

چندی پیش قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفته بود که میزان دسترسی به شیشه در تهران به کمتر از پنج دقیقه رسیده است.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.