ادعای روزنامه‌نگار اسرائیلی: موساد خانه‌هایی امن در ایران دارد/جاسوسان اسرائیلی دو تابعیتی هستند

نویسندگان کتاب «جاسوسان علیه آرماگدون» ادعای عجیبی را مطرح کرده اند و از در اختیار داشتن خانه هایی در ایران توسط موساد برای جاسوسی در ایران خبر داده اند.

«یوسی ملمن» روزنامه نگار اطلاعاتی اسرائیلی و « دن رویو »، نویسندگان کتاب «جاسوسان علیه آرماگدون» گفته‌اند که عملیات ترور دانشمندان ایرانی در خانه‌هایی امن در داخل ایران هدایت می‌شود. این خانه‌های امن را مقامات اسرائیل از زمان شاه در ایران در اختیار داشته‌اند و هنوز هم این خانه‌ها را در اختیار دارند.

بر اساس این گزارش موساد عملیات های خود در ایران را عملیات های سفید و آبی می نامد ، عملیات هایی که نام آنان از رنگ پرچم رژیم حاکم در سرزمین های اشغالی گرفته شده است .

آنان همچنین افزوده اند که اغلب افرادی که در این خانه های امن به فعالیت جاسوسی برای اسرائیل مشغول هستند ، ایرانیان دو تابعیتی هستند که از زمان انقلاب به سرزمین های اشغالی مهاجرت کرده اند و اینکه از دو راه اصلی وارد ایران می شوند: اول اقلیم کردستان عراق و بعد جمهوری آذربایجان.

همچنین در این کتاب ادعا شده که یک واحد ویژه موساد به نام «کیدون» به معنای سرنیزه، مسئولیت ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را بر عهده داشته است. مؤلفان کتاب در توضیح عملیات این واحد می‌نویسد که نیروهای کیدون، از شیوه‌های عملیاتی منحصر به فردی بهره می‌گیرند که تا اندازه بسیاری ناشناخته است.

نویسندگان این کتاب می‌گویند، عوامل گروه کیدون با شیوه‌های خاص تغییر نام و چهره، می‌توانند به راحتی به درون ایران رفت و آمد کرده و عملیات‌های مورد نظر خود را انجام دهند.

روشن است که انتشار این کتاب، بدون آگاهی و یا حتی بدون فرمان سران رژیم صهیونیستی نبوده و این کار با هدفی مشخص انجام گرفته است. البته در تأیید این مدعا همین بس که نویسندگان این کتاب، خود اذعان دارند در تهیه مطالب خود، با بالا‌ترین مقامات جاسوسی کنونی و سابق رژیم صهیونیستی مصاحبه و گفت‌و‌گو کرده‌اند؛ کیست که نداند مصاحبه با افرادی در چنین سطح، کاری نیست که از عهده هر خبرنگار معمولی برآید؟!

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.