ادعای مضحک شیخ بحرینی در مورد حضور ایران در بحرین

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ خالد آل خلیفه که در غیاب حاکم مجمع‌الجزایر بحرین در سازمان ملل سخن می‌گفت در یک فرافکنی کامل بدون اشاره به سرکوب ۱۸ ماهه معترضان توسط نظامیان سعودی و نیروهای امنیتی وابسته به رژیم آل خلیفه، ایران را به دست داشتن در این ناآرامی‌ها متهم کرد.

شیخ خالد که هنگام سفر به ایران در حاشیه نشست جنبش عدم تعهد گفته بود که ایران نقشی در ناآرامی‌های بحرین ندارد و تاکنون نیز نتوانسته یک سند و یا مدرک مکتوب در این مورد ارائه دهد، در ادامه مدعیات خود گفت: «ایران مدام در حال تهدید کشورهای عرب حوزه خلیج فارس است و این تهدیدات باعث شده تا ما نتوانیم به یک مرحله ثبات و اطمینان برسیم!!»

 البته شیح بحرینی برای سوریه هم نسخه پیچید!!! و از کشورهای جهان خواست فکری به حال این کشور کنند تا از ادامه خون‌ریزی‌ها جلوگیری و بدون از هم پاشیدن انسجام این کشور، برای آن راهکاری پیدا کننند.

 این سخنان شیخ خالد در حالی بیان می‌شود که رژیم خانوادگی وی که حاکم بحرین است، خود در پیدا کردن یک راه حل جهت پایان دادن به اعتراضات و سرکوب روزانه مردم عاجز بوده و تنها به فرافکنی روی آورده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.