ادعای یک سایت: بلاروس در تدارک چینش نظامی در مرز با اوکراین است

یک وب سایت اوکراینی گزارش داد که یک کاروان با چندین زره پوش و تجهیزات نظامی ظاهراً برای تمرینات نظامی در مسیر شهر یلسک بلاروس در مرز اوکراین است.

ادعای یک سایت: بلاروس در تدارک چینش نظامی در مرز با اوکراین است

به گزارش ممتاز نیوز، تارنمای اوکراینی UAWire نوشت: در روزهای آینده تمرینات در نزدیکی ساختمان‌های پلیس راهنمایی و رانندگی محلی و کمیته اجرایی منطقه در یلسک (در منطقه گومل بلاروس) برگزار خواهد شد.

یک گروه نظارتی اوکراینی نیز گزارش داد: اطلاعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه  ۲۰ مهر یک کاروان دیگر تجهیزات نظامی وارد این شهر خواهد شد. در این راستا به تمامی دستگاه‌های دولتی دستور داده شده تا هنگام انتقال تجهیزات به پایگاه، به کارکنان خود اعلام کنند که در دست داشتن گوشی ممنوع است. همچنین به آنها توصیه شده از جاده های اصلی دوری و از تردد بی مورد در جاده‌ها خودداری کنند.

مسئول این گروه نظارتی گفت: «همه این فعالیت‌ها ممکن است به این دلیل باشد که دبیرخانه دولتی شورای امنیت بلاروس از روز سه شنبه بررسی آمادگی فوری نیروهای مسلح بلاروس را آغاز کرده است.»

اداره اطلاعات دفاعی اوکراین نیز ادعا کرد، روسیه همچنین ارسال پهپاد به بلاروس را آغاز کرده و در حال خارج کردن تسلیحات و مهمات از انبارهای نظامی بلاروس است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.