ادعا سعودی ها : خلبانهای ایرانی در بمبباران سوریه نقش دارند !

یک روزنامه عربستانی در ادامه جریان سازی های خبری خود علیه ایران در گزارشی ادعا کرد برخی خلبانهای ایرانی در بمباران مواضع ارتش آزاد سوریه در حمص، حلب و ادلب مشارکت دارند.

به گزارش مهر، روزنامه الوطن عربستان در گزارشی که امروز منتشر کرده ، ادعاهای جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده است.در این گزارش ادعا شده که چندی پیش برخی از اعضای سپاه که اکثر آنها خلبان بوده اند از طریق فرودگاه بیروت وارد لبنان شده و از انجا با اسکورت نیروهای حزب الله لبنان وارد سوریه شده اند.
 
الوطن در ادامه مدعی شد: این خلبانها در عملیات بمباران مواضع ارتش آزاد سوریه در استانهایی نظیر حلب، حمص و ادلب مشارکت داشته اند.
 
خاطرنشان می شود این روزنامه سعودی سابقه ای طولانی در اتهام پراکنی و جوسازی علیه جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت در منطقه دارد. اخیرا شبکه العربیه نیز در گزارشی مدعی شده بود که نظامیان روس در پایگاه بندری طرطوس در هنگام حمله ارتش سوریه به جنگنده ترکیه که به سرنگونی آن منجر شد به سوریه کمک کرده اند. این گزارش با واکنش منفی وزارت خارجه روسیه مواجه شد و آنها تاکید کردند که این شایعات ارزش پاسخگویی ندارد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.