ارائه بدون وقفه خدمات ارتباطی در مناطق زلزله‌زده

فاوانیوز : مدیرعامل همراه اول گفت: در زلزله اخیر، بررسی‌های فنی ۱۰ دقیقه پس از زلزله طول کشید و نتیجه نشان داد که تمامی سایت‌ها بدون هیچ مشکلی فعال هستند و سرویس دهی آنتن‌ها بدون قطعی ادامه یافت.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، شب گذشته نشست مدیران همراه اول با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و هجدهمین سالروز عرضه سیم کارت در کشور برگزار شد.

در این مراسم وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول، ضمن تسلیت به بازماندگان جان باختگان زلزله اخیر، گفت: بلافاصله پس از زلزله روز شنبه، کارشناسان همراه اول پیگیر تبعات احتمالی بوده و نتیجه بررسی های فنی که تا ۱۰ دقیقه پس از زلزله طول کشید، نشان داد که تمامی سایت‌ها بدون هیچ مشکلی فعال بودند.

وی ادامه داد: در برخی روستاها نیز که برق با فاصله زمانی پس از زلزله، قطع شده بود؛ سرویس دهی آنتن‌ها با تأمین برق اضطراری، بدون قطعی، ادامه یافت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همراه اول هم اکنون بیش از ۵۳ میلیون سیم کارت ثبت شده و ۳۷ میلیون سیم کارت فعال در لحظه دارد گفت: شبکه در حال نوسازی است و بزودی تمام شبکه همراه اول برای ارائه خدمات جدید تلفن همراه بروز می شود.
فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.