ارائه به‌هنگام لایحه بودجه مدیریت مشکلات اقتصادی را میسر می‌کند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی با بیان اینکه ارائه به موقع لایحه بودجه توسط دولت شایسته تقدیر است، گفت: ارائه به موقع لایحه بودجه موجب می‌شود نمایندگان مجلس در تقسیم بودجه کاری آسان‌تر و دقیق‌تر داشته باشند تا مشکلاتی را که سال گذشته کشور درگیر آن‌ها بود، به حداقل برسد.

“علی اسلامی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه ارائه به موقع لایحه بودجه توسط دولت شایسته تقدیر است، گفت: ارایه لایحه بودجه که توسط دولت حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین روحانی کاملا به موقع انجام گرفت، قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه برای تقسیم‌بندی بودجه باید کارشناسی‌های دقیقی صورت بگیرد، افزود: نکته‌ای که قابل توجه این است که خدای نکرده این تعجیل در ارایه بودجه باعث نشود دقت کار پایین بیاید.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی تصریح کرد: همانطور که شاهد بودیم تقسیم‌بندی بودجه در برخی موارد موجب ناراحتی برخی نمایندگان و مسئولان استان‌ها شده بود، که با دقت بیشتر نمایندگان، دولت و رئیس جمهور این‌گونه مشکلات نیز برطرف می‌شود.
 
اسلامی خاطرنشان کرد: ارائه به موقع لایحه بودجه موجب می‌شود نمایندگان مجلس در تقسیم بودجه کاری آسان‌تر و دقیق‌تر داشته باشند تا مشکلات اقتصادی را که سال گذشته کشور درگیر آن‌ها بود و مرتبط با این مسئله بود، به حداقل برسد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.