ارائه توضیحات نجفی و فانی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون وزیر آموزش و پرورش و سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حضور پیدا کردند تا توضیحاتی را ارائه دهند.

“قاسم جعفری” نماینده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با مباحث امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امروز به کمیسیون آمده بود تا درخصوص دغدغه‌ها و برنامه‌های خود صحبت کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: اعضای کمیسیون نیز دغدغه‌های خود را  به نجفی منتقل کردند.

جعفری بیان داشت: تحقق اسناد بالادستی، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد علم و فناوری، سیاست‌های دانشگاه‌، نحوه انتخابات بحث‌های مختلفی بود که در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با نجفی مطرح شد.نماینده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در ادامه افزود: علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش نیز با توجه به آغاز سال تحصیلی به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس آمده بود تا توضیحاتی را در مورد وضعیت جاری آموزش و پرورش بیان کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ارتباط با بحث خرید و فروش دانش‌آموزان توسط مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیز خاطر نشان کرد: باتوجه به صحبت‌هایی که با معاون پارلمانی داشتم باید موارد مستندی در این زمینه به ما ارائه شود تا بتوانیم پیگیری‌های جدی‌تری در مورد این موضوع داشته باشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.