ارائه خدمات ارزی به فعالان بخش تعاون

بینا- رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون از پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در پنج ماهه امسال خبر داد و گفت که روند اعطای تسهیلات از سوی این بانک نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.
به گزارش بینا، ماشاءالله عظیمی در گفت وگو با ایسنا، بیشترین میزان پرداخت وام و تسهیلات را به بخشهای کشاورزی و صنعت ذکر کرد.
وی در ادامه از ارائه خدمات ارزی به تعاونگران خبر داد و گفت: صرافی بانک توسعه تعاون انجام کلیه امور مربوط به خرید و فروش ارز و حوالجات ارزی داخلی و خارجی را بر عهده دارد و با کارمزد بسیار پایینی به فعالان بخش تعاون خدمات ارزی می دهد.
عظیمی تصریح کرد: این صرافی به تمامی شبکه‌های ارتباطی متصل است و متقاضیان دریافت ارز و کسانی که مراودات مربوط به صادرات و واردات را با بانک توسعه تعاون انجام می دهند می توانند ارز مورد نیاز خود را از طریق صرافی این بانک تامین کنند.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین درباره استقرار۷۰۰ دستگاه ATM که پیشتر از راه‌اندازی آنها تا پایان سال خبر داده بود، گفت: این موضوع در مرحله مناقصه است؛ قرارداد خرید این دستگاهها به شکل اجاره به شرط تملیک است و در انتظار اعلام آمادگی از سوی پیمانکار هستیم تا دستگاهها را راه‌اندازی کنیم.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.