ارائه خدمات ارزی بانک توسعه صادرات روی تلفن همراه

۲۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

ارائه خدمات ارزی بانک توسعه صادرات روی تلفن همراه | چاپ |
شنبه ۲۷ آبان ساعت ۱۰:۳۹

بینا- دسترسی iبه خدمات بانکی ارزی در نسخه تازه همراه‌بانک سفیر بانک توسعه صادرات امکان‌پذیر شد.
به گزارش تفسیری بینا، نسخه جدید برنامه قابل اجرا در تلفن‌های همراه که توسط این بانک عرضه شده و موسوم iبه نسخه ۲٫۵ است، امکان ملاحظه صورتحساب و مانده حساب ارزی فراهم آمده است.
مرکز فناوری اطلاعات وارتباطات این بانک در اطلاعیه ای از مشتریان بانک توسعه صادرات ایران خواسته است تا  جدیدترین نسخه همراه‌بانک سفیر را از سایت این بانک دانلود کنند.
این مرکز با توجه iبه ارتقای نسخه نرم افزاری همراه‌بانک سفیر از استفاده کنندگان خدمات موبایل‌بانکینگ خواسته تا پایان آبان‌ماه نسبت iبه بروز رسانی برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی‌های تلفن همراه خود اقدام نمایند.
بر اساس این گزارش تفسیری، دارندگان انواع حساب ها در این بانک می توانند با دانلود این نرم افزار و اجراکردن آن در تلفن همراه خود از خدمات انتقال وجه، پرداخت اقساط و پرداخت قبض بدون اتصال iبه اینترنت استفاده کنند.
مشتریان با استفاده از رمز حساب سیستم تلفن‌بانک خود می‌توانند از خدمات این سیستم استفاده کنند اما برای فعال سازی سرویس های مالی مانند انتقال وجه و پرداخت قبض با حساب، باید برای فعال‌ کردن و احراز هویت فقط یک ‌بار iبه شعبه بانک توسعه صادرات مراجعه کنند.
برخی از خدماتی که بر روی این نرم افزار ارایه شده شامل انتقال وجه بین بانکی (پایا) ، انتقال iبه حساب دیگران، پرداخت اقساط تسهیلات، استعلام چک و پرداخت قبض اعلام شده است.
همچنین این قابلیت بر روی این سرویس وجود دارد تا در صورت مفقود شدن کارت بانک، برای مسدود کردن آن اقدام شود.
اداره پشتیبانی سیستم‌ها و تجهیزات بانک توسعه صادرات ایران شماره تماس های ۸۸۷۰۷۸۵۸ و ۸۸۵۵۴۸۲۳ و ۰۹۱۲۲۱۴۵۱۶۴ را برای پشتیبانی و پاسخگویی iبه مشتریان در این باره اعلام کرده است.

دانلود برنامه‌ها

گوشی های سامسونگ

گوشی های سامسونگ لمسی

گوشی های لمسی جاوا

گوشی های جاوا

گوشی های اندروید

توجه: این نسخه از سیستم همراه بانک سفیر قابلیت اجرا بر گوشی‌های اپل را ندارد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.