ارائه خدمات بانکی در روستاها هزینه بر است

۲۵ام بهمن ،

بینا- ارائه خدمات مالی و بانکی در روستاها هزینه های بالائی دارد امّا پست بانک با استفاده از ظرفیت ها و زیرساخت های ارتباطی کشور فعالیت های خود را به عنوان یک تکلیف حاکمیتی در مناطق محروم روستایی روز به روز گسترش می دهد.
به گزارش بینا، علی نعمتی عضو هیات مدیره و رئیس کمیته عالی املاک و ساماندهی شعب پست بانک ایران در هفدهمین جلسه کمیته مذکور ضمن بیان مطلب فوق گفت: پست بانک درحال حاضر با ارائه خدمات متنوع و نوین بانکی نقش بسیار موثری در شکوفایی و رونق اقتصادی مناطق روستائی و محروم کشور دارد که علاوه بر فراهم نمودن رضایت مسئولان، اعتماد عمومی را نیز جلب کرده است.
وی افزود: چشم انداز برنامه های آتی پست بانک انجام تمامی فعالیت ها به صورت سیستمی است چون بهره گیری از فناوری ها و نرم افزارهای مالی و بانکی ضمن از بین بردن بی نظمی ها، امور را نیز با دقت و سرعت هرچه بیشتر و ریشه ای حل و فصل کرده و کنترل ها و نظارت ها را افزایش می دهد.
نعمتی تصریح کرد: اگر تمام کارها و فعالیتها از جمله جابجائی و ساماندهی شعب بر اساس برنامه و همراه با توجیه های علمی و فنی باشد نتایج ارزنده ای در توسعه و رونق اقتصادی جامعه خواهد داشت.
رئیس کمیته عالی املاک و ساماندهی شعب پست بانک در پایان؛ بر انجام هماهنگی های لازم قبل از پایان مهلت ترهین یا جابجایی شعب توسط مدیران واحدهای اجرایی مطابق دستورالعمل های مربوطه تاکید کرد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.