ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان در برخی مناطق تهران

تهران / واحد مرکزی خبر / بهداشت و سلامت /۰۷/۲۳
بسیج جامعه پزشکی تهران با استقرار کانکس سیار دندان پزشکی به ارائه خدمات رایگان در برخی مناطق پرداخته است.
به گزارش خبرنگار ما؛ دندان پزشکان بسیجی با استقرار در مناطق مختلف شهر تهران به کسانی که توانایی مالی ندارند خدمات متعدد کشیدن و ترمیم دندان، جرم‌گیری و عصب کشی را به صورت رایگان ارائه می دهند.
بیماران مدتی قبل با فراخوان کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت غرب تهران؛ معاینه و ویزیت شدند و پس ارجاع به این کانکس سیار دندان پزشکی خدمات متعدد دندان پزشکی را به صورت رایگان دریافت کردند.
این کانکس سیار دندان پزشکی که روزانه به بیش از۱۵نفر در شهرک ولیعصر تهران خدمات دندان پزشکی ارائه می کند تا۲۵مهر به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
پیش از این نیز کانکس سیار دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی تهران در منطقه۱۸(یافت آباد) مستقر بود و به ده ها تن از شهروندانی که توانایی مالی نداشتند خدمات دندان پزشکی ارائه کرد.
صدا و تصویر دارد


IRIBNews RSS ScientificNews

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. maryam naraghi:

    من مددکار اجتماعی موسسه ی سمر هستم.موسسه ی سمر حمایت میکند از بیماران مبتلا به سرطان.ما برای بیماران این موسسه نیازمند خدمات دندن پزشکی رایگان هستیم و از شما تقاضاداریم با این موسسه همکاری کند

  2. maryam naraghi:

    من مددکار اجتماعی موسسه ی سمر هستم.موسسه ی سمر حمایت میکند از بیماران مبتلا به سرطان.ما برای بیماران این موسسه نیازمند خدمات دندن پزشکی رایگان هستیم و از شما تقاضا میکنیم که با این موسسه همکاری کند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.