ارائه دستاوردهای وزارت صنعت ،معدن وتجارت در جشنواره خدمت

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت – ۰۴:۲۳:۲۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

همزمان با یکصدمین سفر استانی هیات دولت صورت می گیرد؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- دستاوردهای استانی وزارت صنعت،معدن و تجارت و سازمان های تابعه، همزمان با یکصدمین سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان خراسان رضوی در جشنواره خدمت به نمایش گذاشته می شود.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، همزمان با یکصدمین سفر استانی دولت که مصادف با چهارمین دور سفر به استان خراسان رضوی است، جشنواره و نمایشگاهی برای تبیین و تشریح دستاوردهای مهم سفرهای استانی هیات وزیران برگزار خواهد شد.
این جشنواره روزهای ۲۱ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور تمامی وزارتخانه ها، سازمان‌ها، دستگاههای اجرایی و استانداری های سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی در مشهد برگزار خواهد شد.
بنا بر این گزارش، معاونین ومدیران کل وزارت صنعت ،معدن وتجارت نیز در غرفه این وزارتخانه در محل نمایشگاه حضور خواهند یافت.
توسعه و اطلاع رسانی هوشمندانه در افکار عمومی، مستند سازی اقدامات و دستاوردهای سفرهای استانی در راستای یکپارچه سازی و ماندگاری جلوه های ویژه خدمت و فعالیت های مربوط به سفرهای استانی و معرفی مهمترین و جذاب ترین جلوه های مردمی پدید آمده در این سفرها از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
همچنین نهادینه کردن فرهنگ مردم داری و خدمت رسانی در نهادها و دستگاه های دولتی و محوریت مردم در اجرای برنامه های دولت به عنوان جلوه ای از خدمت از اهداف مهم در نظر گرفته شده در برپایی این نمایشگاه است.
گزارش شاتا می افزاید؛ همزمان با صدمین سفر استانی رئیس جمهور، دکتر مهدی غضنفری وزیر صنعت،معدن و تجارت به اتفاق دیگر اعضای دولت به شهرهای مختلف استان خراسان رضوی سفر می کنند.
علاوه بر وزیر صنعت،معدن و تجارت که در شهرستان‌های تخت جلگه و نیشابور حضور می‌یابد تا با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان‌ و دیدار چهره به چهره با مردم در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار بگیرد، محمد صادق مفتح قائم مقام اجرایی و معاون توسعه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک وزیر در شهرستان مشهد، سید مجید هدایت معاون وزیر و رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در شهرستان سرخس، وجیه الله جعفری معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر در شهرستان گناباد، فخرالله مولایی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در شهرستان قوچان و سید رضا فاطمی امین معاون برنامه ریزی،توسعه و فناوری وزیر در شهرستان کلات به عنوان نمایندگان وزیر حاضر می شوند.
بر این اساس محمد علی ضیغمی معاون توسعه بازرگانی داخلی وزیر، حمید صافدل معاون وزیر در توسعه روابط اقتصادی و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران، محسن صالحی نیا معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر و عباس قبادی معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به ترتیب در شهرستان‌های تربت جام و فریمان، تایباد، سبزوار و درگز به عنوان نمایندگان ویژه وزیر صنعت،معدن و تجارت حاضر می شوند تا به مسائل و مشکلات حوزه صنعتفمعدن و تجارت در استان رسیدگی کنند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۹۱۶۲۳۲۵۶۵۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.