ارائه مشاوره به ۴هزار نفر از بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن

دوشنبه ۲۳ مرداد – ۰۳:۵۴:۲۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

از سوی بخش حوزوی صورت گرفت؛

بزرگنمایی:  

 
کارشناسان بخش حوزوی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ابتدای برگزاری این رویداد تا کنون به ۴هزار نفر از بازدیدکنندگان خدمات مشاوره ای ارائه دادند.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، بخش حوزوی در این دوره از نمایشگاه با توسعه بخش مشاوره خدمات گسترده ای را در زمینه مشاوره به  بازدیدکنندگان ارائه کرده است.
به همین منظور از ۱۰ کارشناس قرآنی زن و مرد از مراکزی چون مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات، واحد قرآن و عترت معاونت تهذیب، حوزه های علمیه و مرکز دارالحدیث  دعوت به عمل آورده تا درحوزه های مختلف به بازدیدکنندگان مشاوره بدهند.
بنابراین از ابتدای شروع ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۰ کارشناس با حضور در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن  به ۴هزار نفر خدمات مشاوره ای داده اند.  بیشترین مباحث مشاوره ای در زمینه قرآن، خانوادگی، احکام، بوده است.
همچنین کتابچه هایی با محوریت منطق فهم قرآن، جوانان در رابطه با پرسمان عصمت، نقد اندیشه های وهابیت، مدارک و معارف نهج البلاغه، تصوف(نقد فرقه صوفیه)، خانواده و قرآن با توجه به فضای فکری مخاطبان در این بخش توزیع می شود.
بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ۲۵ تیر ماه با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلای بزرگ تهران حضرت امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده است و تا ۲۴ مرداد ادامه دارد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۱۳۱۵۵۴۲۲۹۵۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.