ارائه مشاوره قضایی به بیش از ۶ هزار تفر از مراجعه نمایندگان دادگستری دشت آزادگان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

53-44.jpg

رییس دادگستری شهرستان دشت آزادگان از ارائه مشاوره حقوقی- قضایی به بیش از شش هزار نفر از مراجعه نمایندگان این دادگستری خبر داد.

به گزارش تفسیری ایسنا، حمید عساکره گفت: باتوجه به اهمیت دفاتر ارشاد و معاضدت قضایی در کاهش آمار پرونده‌های وارده دادگستری، مراجعه نمایندگان پیش از طرح دعوی، اعم از کیفری و حقوقی، به این دفاتر مراجعه و مشاوره دریافت می نمایند که این امر سبب پیشگیری از تشکیل پرونده های متعدد در محاکم قضایی می گردد.

وی ادامه داد: در همین جهت، دفتر ارشاد و معاضدت قضایی دادگستری دشت آزادگان با بهره مندی از یک نفر کارشناس مجرب و استقرار دفتر تحکیم خانواده، با همکاری بهزیستی شهرستان و وکلای دادگستری؛ روزانه مشغول ارائه مشاوره به مراجعه نمایندکان می باشند.

عساکره گفت: تعداد کل مراجعه نمایندگان واحد ارشاد و معاضدت قضایی دادگستری دشت آزادگان در این مدت ۵۸۹۶ نفر بود که تعداد ۲۸۹۵ نفر آنان زن و ۳۰۰۱ نفر آنان مرد بودند.

وی آمار پرونده های دعاوی جزایی این دادگستری را طی شش ماهه اول امسال ۱۸۴۲ نفر و تعداد پرونده‌های خانواده را ۱۸ هزار و ۲۰ فقره برشمرد و گفت: در شش ماهه اول سال جاری، به بیش از ۶۳۶۳ نفر از مراجعه نمایندگان دادگستری این شهرستان، مشاوره حقوقی ارائه شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.