ارائه نتایج مصرف استنت های جذبی در کنگره قلب و عروق

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز:‌ رئیس پانزدهمین کنگره سراسری قلب و عروق از ارائه نتایج مصرف استنت‌های جذبی در این کنگره خبر داد.

دکتر مسعود قاسمی در گفتگو با مهر اظهار داشت: نتایج دوسالانه استفاده از تکنیک بسیار تازه و پیشرفته تعویض دریچه قلب بدون عمل جراحی قلب باز و ترمیم دریچه از طریق عروق بدن می تواند یکی از گزارشات جذاب کنگره باشد، گفت: با درج چنین گزارشاتی شاهد اعتماد روزافزون به توانایی های پزشکان و کادر پزشکی قلب و عروق خواهیم بود.

رئیس انجمن آترواسکلروز ایران بیان کرد: روشهای هایبرید که به تکنیکهای توام جراحی و استفاده از بالن و استنت گفته می گردد جزء مباحث گفتگو در این کنگره است.

وی ادامه داد: همچنین در این کنگره علاوه بر رفع تنگی عروق قلب با استفاده از بالن، استنت های دارویی و استنت های جذب شونده و نیز جراحی، این کنگره شاهد مطالب با ارزشی پیرامون تجارب درمانی در ایران و خارج از کشور برای رفع تنگی های عروق گردن، شریان های کلیه و اندام خواهیم بود.

قاسمی خاطرنشان کرد: ضمنا نتایج ناشی از درمان بیماریهای دریچه ای شامل استفاده از بالن وتعویض دریچه بدون جراحی از طریق شریان پا و ترمیمم دریچه بدون جراحی از ورید های پا توسط ایشان عنوان خواهد شد.

رئیس پانزدهمین کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق اظهار داشت: همچنین در مورد سلو لهای بنیادی قلب و آخرین دستاوردها هم به صورت حضور و بحث در کنگره و هم به صورت مصاحبه با رسانه های خبری صحبت خواهند کرد .

پانزدهمین کنگره سراسری تاره‌های قلب و عروق از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه جاری در مرکز همایشهای بین‌المللی رازی تهرن برگزار خواهد شد.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.