ارائه ۱۴۰ مقاله به دبیرخانه اولین همایش زنان و زندگی شهری

۰۱م آذر ،

دبیر علمی اولین همایش زنان و زندگی شهری گفت: ۱۴۰ مقاله به دبیرخانه همایش زنان و زندگی شهری ارائه شده که از این تعداد ۱۲۴ مقاله مورد پژوهش قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران غفاری در اولین همایش علمی پژوهشی زنان و زندگی شهری افزود: اولین همایش علمی پژوهشی زنان و زندگی شهری عمدتا با این مسئله و نگاه مورد توجه قرار گرفت که تغییرات گسترده ای را در کلان شهر تهران داشته ایم.

وی تصریح کرد: تبدیل شدن از یک شهر کوچک به یک کلان شهر مسائل و مباحث گسترده ای را در داخل خود دارد و به همین سبب لازم است دست اندرکاران امور مدیریت شهری با مسائل تازه سیاست های تازه و به روزتر را اتخاذ کنند تا به مسایل و مشکلاتی که کلان شهرها با آن مواجه می باشند پاسخ دهند.

وی گفت: در نشست ها و بحث هایی که با ستاد توانمندسازی زنان داشتیم تصمیم گرفته شد که همایشی را در ارتباط با مسایل این کلان شهر به ویژه تأثیری که بر زندگی زنان دارد برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: بعد از این مباحث شورای سیاست گذاری شکل گرفت که موظف به ساماندهی بحث ها و مقولات حوزه زنان شد که بخش هایی از آن محدود به برگزاری همایش شد که شاهد آن هستیم.

غفاری خاطر نشان کرد: اولین همایش زنان و زندگی شهری با کارگروه علمی تخصصی تشکیل شد و این کارگروه با توجه به مسایل و موضوعاتی که در دستور کار قرار گرفته به فعالیت می پردازد و برای هر گروه مدیر علمی در نظر گرفته شده است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.