اراده فولادین بسیجیان صنعت نفت تحریم دشمنان را به زانو در می آورد

استکبار جهانی در برابر عزم و اراده شکست ناپذیر و وصف ناشدنی بسیجیان انگشت به دهان مانده است و راه به جایی نخواهد برد.

مجید چگینی در گفتگو خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، با بیان این مطلب گفت: در وضیعت کنونی کشور، صنعت نفت در شرایط ویژه ای به سر می برد؛ در این میان  با توجه به جایگاه ویژه این صنعت، بسیجیان به عنوان جبهه مقدم مبارزه با استکبار و مقابله با تحریم دشمن نقش بسیار بزرگی را ایفا می کنند.
وی تصریح کرد: مسئولیت سنگین مبارزه با این تحریم ها به وزارت نفت محول شده است تا با رویکرد جدید و برنامه ریزی صحیح و نیز در پرتو  توکل به خدا توطئه دشمنان را بر ملا ساخته و دشمنان را در رسیدن به امیال پست و شومشان ناکام بگذارند.
چگینی اظهار داشت: در این برهه حساس که دشمن با اهداف واهی و شیطانی خود که قصد زمین گیر کردن این ثروت خدادادی و با ارزش کشور ما را دارد بسیجیان نقش تاثیرگذار و در عین حال انکارناپذیری در معادلات انرژی کشور و مدیریت حزب الهی داشته اند.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نفت از انعقاد تفاهم نامه خبر داد و گفت: براساس این تفاهم نامه وزارتخانه نفت در موقع بروز مشکلات می تواند از ظرفیت و پتانسیل های  بسیجیان سلحشور استفاده کرده و نقش موثرتر و روشن تری را در ماموریت ها ایفا کند.
وی تاکید کرد: همایش فرماندهان بسیجی صنعت نفت،  امروز در کشور به نحو احسن برگزار شد و آنان با حضور در این همایش و لبیک گفتن به اوامر مقام معظم رهبری بار دیگر با آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید بیعت کردند  و ثابت کردند که تحریم ها و مشکلاتی که دشمنان بر سر راه پیشرفت  جمهوری اسلامی ایران ایجاد می کند در اراده فولادین بسیجیان صنعت نفت هیچ تاثیری ندارد بلکه بر عکس عزم دلاور مردان این عرصه را بیش از پیش راسخ تر می سازد./ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.