اراضی دارای کاربری فضای سبز به تملک شهرداری در می آیند

چهارشنبه ۲۸ تیر – ۰۴:۲۴:۵۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

شهردار منطقه یک:

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- به منظور توسعه فضاهای سبز شهری و افزایش سرانه های خدماتی به شهروندان ، شهرداری منطقه یک نسبت به تملک اراضی دارای کاربری فضای سبز اقدام می نماید.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک در حاشیه بازدید های میدانی و در راستای تنظیم سند توسعه محلات با اعلام خبر  فوق اظهار داشت: با توجه به مصوبات شورای اسلامی شهر و  تاکید دکتر قالیباف شهردار تهران، حفظ و گسترش بوستان های عمومی و فضاهای سبز شهری از رویکردها و اهداف شهرداری های مناطق است بر همین اساس شهرداری منطقه یک با وجود باغ های قدیمی بر جامانده از گزند ساخت و سازها ، تملک  اینگونه اراضی با کاربری فضای سبز را در اولویت دستور العمل های اجرایی اداره املاک و مستغلات این منطقه قرار داده است .
وی به تملک اخیر دو باغ بزرگ وزیری و ملک اشاره کرد و گفت: این دو باغ واقع در محله های امامزاده قاسم (ع) و گلابدره پس از سالها بلاتکلیفی با هزینه ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال به تملک شهرداری منطقه در آمد.
به گفته شهردار منطقه یک عملیات بازسازی و بازپیرایی این دو باغ بزرگ که مساحتی بیش از ۵۰ هزار متر مربع را دارا هستند آغاز شده تا برای استفاده عموم شهروندان آماده سازی شوند .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۸۱۶۲۴۵۲۳۴۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.