ارایه آثار موسیقایی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

در دومین نمایشگاه آثار شنیداری خانه موسیقی انجام می‌شود؛

مدیر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از عرضه آثار موسیقایی این سازمان در دومین نمایشگاه آثار شنیداری خانه موسیقی خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، سید عباس سجادی مدیر موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از عرضه مجموعه پژوهشی و صوتی نغمه‌های عاشورایی طهران قدیم با عنوان پرده عشاق در این نمایشگاه خبر داد و گفت: آلبوم‌‎های موسیقایی ردیف نی و قصه عشق مجنون از استاد حسن کسایی نیز در این نمایشگاه ارایه می شود.

وی آلبوم موسیقیایی سمفونی تهران و آلبوم کیمیا به آهنگسازی سید محمد میرزمانی با صدای ابراهیم یوسفی‌نژاد که در رسای امام حسین(ع) سروده شده است را از دیگر محصولات غرفه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دومین نمایشگاه آثار شنیداری خانه موسیقی اعلام کرد.

سجادی افزود: آلبوم موسیقایی بوسه بر تیغ که به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) تولید شد و همچنین آلبوم‌های رنگین کمان عشق با صدای عبدالحسین مختاباد و آلبوم ماه نمونه با صدای قاسم رفعتی که در وصف این امام بزرگوار هستند در این نمایشگاه ارایه می‌شوند. لوح‌های فشرده تصویری گلبانگ آزادی با موضوع تجلیل از پدیدآورندگان موسیقی و سرودهای انقلابی، سروش ستایش با موضوع سیری بر اذان و مناجات در ایران همراه با تجلیل از موذنین پیشکسوت و آلبوم یادمان استاد رحیم موذن زاده اردبیلی و نکوداشت استادان حسین صبحدل و سلیم موذن زاده اردبیلی با عنوان آوای آسمانی در این نمایشگاه معرفی شده است.

دومین نمایشگاه آثار شنیداری خانه موسیقی تا تاریخ ۲۲ مهر ماه در محوطه خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.