ارایه نرم افزار آوابوک (کتاب شنیداری) سوره مهر در نمایشگاه دیجیتال

واحد سوره مهر الکترونیک در اولین حضور خود در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، اقدام به ارایه نرم افزار آوا بوک (کتاب شنیداری) اختصاصی سوره مهر کرده است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، فرآیند دیجیتال‌سازی کتاب‌های سوره مهر آغاز شده و این ناشر با همکاری شرکت آوا بوک اقدام به ارائه کتاب‌های دیجیتال با هدف راحتی مخاطب کرده است.

بر همین اساس در اولین گام، سوره مهر ۱۱۰ عنوان کتاب را در این بستر قرار داده که به تدریج بر تعداد این کتاب‌ها اضافه خواهد شد. آوا بوک (کتاب شنیداری) سوره مهر مشتمل بر صوت و متن و متن خالی است. برخی از کتاب‌هایی که خود ناشر تاکید داشته یا قابلیت داشته همراه با صوت و متن آمده و برخی دیگر به‌صورت متن خالی ارایه شده است.

کتاب‌های «نورالدین پسر ایران»، «دا»، «پایی که جا ماند»، سه‌گانه (گریه‌های امپراتور، اقلیت و آن‌ها) فاضل نظری، رفاقت به سبک تانک، کوچه نقاش‌ها، «بابانظر» و … از جمله کتاب‌هایی هستند که فرایند دیجیتال‌سازی آن‌ها انجام شده و مخاطب می‌تواند با هزینه‌ای معادل ۳۰ تا ۴۰ درصد قیمت تمام شده نسخه چاپی آن این کتاب‌ها را دریافت کند.

این در حالی است که عرف جهانی کتاب دیجیتال این است که قیمت تمام شده نباید بیشتر از ۵۰ درصد نسخه چاپی باشد ولی چون در ایران این امر هنوز جایگاه خودش را نیافته بین ۳۰ تا ۴۰ درصد قیمت تمام شده نسخه چاپی دریافت می‌شود.

هم‌اکنون نرم افزار آوا بوک روی گوشی‌ها و تبلت‌هایی که از سیستم اندروید بهره می‌برند و همچنین سیستم ویندوز کامپیوترهای خانگی قابل راه‌اندازی و ارایه است.

گفتنی است؛ سوره مهر الکترونیک در ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اقدام به ارایه نرم افزار آوا بوک اختصاصی سوره مهر از طریق بلوتوس کرده که در این نرم افزار ۶ عنوان کتاب رایگان قرار داده شده است.

همچنین قرار است به‌زودی این نرم افزار برای امکان دانلود مخاطبان در سایت جدید سوره مهر نیز قرار داده شود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.