ارتباط حامد کمیلی و تبلیغ بازاریابی در مترو!

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

تماشا: اگر این روزها گذرتان به متروی تهران بیفتد، با تبلیغی روبرو می شوید که با دیدنش مثل ما شگفت زده خواهید شد. پوستری که برگزاری همایشی با عنوان «مدیریت، بازاریابی، فروش» را تبلیغ می کند در حالی که یکی از سخنرانانش حامد کمیلی بازیگر سینما و تلویزیون است.

این خبر آنقدر جالب توجه بود که با کمیلی تماس گرفتیم و او هم این خبر را در گفت و گو با تماشا تایید کرد اما اطلاعاتی بیش از این درباره همایش مذکور به ما نداد. گویا یکی از شرکت های معتبر فروش و بازاریابی، سالانه اقدام به برگزاری نمایشگاه ها و سمینارهای متعددی در زمینه فروش و موفقیت های شغلی می کند.

این شرکت در سمینار آینده اش که با همین موضوع ۱۵ آبان ماه در کرج برگزار می شود از سخنرانانی بهره می گیرد که ادعا می شود یکی از آنها قائم مقام بزرگترین گروه موتورسیکلت سازی جهان است و دیگری نابغه خلاقیت و نوآوری در تبلیغات به مدت ۱۸ سال است و …؛ یکی از سخنرانان هم حامد کمیلی است.

دلیل اصلی حضور کمیلی به عنوان یکی از اساتید این همایش «افتخار سه سال سابقه حضور در کنار دکتر وین دایر» و البته سابقه تحصیلی این بازیگر در رشته مدیریت است اما این خبر وقتی جالب تر می شود که در قسمتی تحت عنوان «سخنرانان» درباره افراد حاضر در این مراسم اطلاعات جالبی نوشته شده است. در کنار نام حامد کمیلی آمده که او لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس مدیریت دارد و دارای مدرک تخصصی سخنرانی از (bft callege) است.

بر اساس اطلاعاتی که به دست آوردیم او مدیرعامل شرکت garno در ایران است و موضوع های مورد بحثش هم تکنیک ها و اصول کاربردی موفقیت فردی، مدیریت و نشاط برخورد در شرایط بحرانی و تحلیل و بررسی سیستم و روش های موفقیت برترین های دنیا (اقتصاد – فروش) است.

گویا حامد کمیلی، پیش از این، پایان نامه تحصیلی اش را به ایده های نوینی در حوزه مدیریت و فروش اختصاص داده بود و به همین دلیل است که در این همایش از او کمک گرفته اند.

با این اوصاف شاید به نظر برسد حامد کمیلی در رشته تحصیلی اش بیشتر از بازیگری می درخشد که در کنار سخنرانان آمریکایی و آلمانی در مجمعی جهانی درباره موفقیت های فردی سخنرانی می کند. بنا به اطلاعات به دست آمده این همایش هر سال در یک کشور برگزار می شود و امسال نوبت ایران است که میزبان حامد کمیلی بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان یکی از سخنرانان باشد.

این دومین همایشی است که کمیلی در آن درباره اصول فروش و تکنیک های فروش و برخورد در شرایط بحرانی صحبت می کند. مدعوین این مراسم تولیدکنندگان بزرگ و بازاریابان و برگزیده ای از برندهای مطرح ایرانی و خارجی هستند که پذیرفته اند در این مراسم حضور پیدا کنند.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر دوشنبه ۱۰ مهر  مشاهده : ۱۵   | بازدید از صفحه اول


سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.