ارتباط دانشگاه‌های ایران را با دانشگاه‌های جهان خوب ارزیابی می‌کنم

۲۸م آذر ،

عضو هیئت علمی جامعه مصطفی العالمیه عنوان کرد

استاد دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه ارتباط دانشگاه‌های ایران را با دانشگاه‌های جهان خوب ارزیابی می‌کنم، گفت: اساتید مسلمان باید از هر فرصتی برای تعامل با یکدیگر استفاده کنند که نمونه موفق آن در اجلاس اساتید مسلمان و بیداری اسلامی بروز یافت.

                                                                  

عبدالکریم باس استاد دانشگاه الجامعه مصطفی العالمیه در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، تعامل میان اساتید مسلمان دانشگاه‌های جهان و نخبگان را امری ضروری و مثبت خواند و گفت:‌ اساتید باید از هر فرصتی برای تعامل با یکدیگر استفاده کنند که نمونه موفق آن در اجلاس اساتید مسلمان و بیداری اسلامی بروز یافت و تداوم این امر دستاوردهای عمده‌ای را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اقدامات ایران در زمینه بیداری اسلامی حیاتی و موثر بوده است خاطر نشان کرد: ایران با اقدامات خود در زمینه بیداری اسلامی پیشگام بسیاری از تحولات منطقه شد که تداوم آن می‌تواند سبب پیشرفت‌های بسیاری در جهان اسلام شود.

استاد جامعه مصطفی العالمیه در تبیین رابطه ایران با دانشگاه‌های کشور گفت: به عنوان کسی که هم در جامعه‌مصطفی العالمیه و هم در دانشگاه آرژانتین تدریس می‌کند، ارتباط دانشگاه‌های ایران را با دانشگاه‌های جهان خوب ارزیابی می‌کنم و باید بگویم که ایران ضمن آن که اقدامات موثری در این زمینه صورت داده است، باید تلاش کند که این امر تداوم داشته باشد تا بتوانیم به نتایج مطلوبی در این زمینه برسیم.

این استاد دانشگاه تحریم‌هایی که دولت آمریکا علیه فعالیت‌های علمی ایران اعمال کرده‌ را ظلم بزرگی به کشور ایران دانست و افزود: آمریکا باید در اقدامات خود تجدید نظر کند و از رفتار متناقض دست بردارد.

استاد جامعه مصطفی العالمیه در پایان پیروزی فلسطین در جنگ ۸ روزه غزه را نشان دهنده توانایی بالای مسلمان دانست و افزود: اسرائیل باید قبول کند که در تبیین سیاست‌های خود اشتباه کرده است و جایگاه خود را در نزد مردم جهان از دست داده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.