ارتباط سریع میان اساتید و دانشجویان با پایگاه اینترنتی پروفسورا

اردیبهشت ۱۴۰۳

اساتید می توانند در این پایگاه اینترنتی به درج نمونه سئوالات، تمرین و نمرات امتحانی بپردازند و نظرات و اعتراضات دانشحویان را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT ممتاز نیوز، امروزه گسترش استفاده از اینترنت به کلاس های درس نیز رسیده و اساتید می توانند با در اختیار داشتن یک پایگاه اینترنتی یا وبلاگ به صورت سریع و ارزان با دانشجویان خود ارتباط کنند.

درج نمونه سئوالات امتحانی به صورت فایل یا متن، ارسال خبر و وارد کردن نمرات دانشجویان از جمله مزایای داشتن وبلاگ یا پایگاه اینترنتی برای استادان دانشگاهی است.

پایگاه اینترنتی پروفسورا، برای اولین بار در ایران سیستم وب پایگاه اینترنتی دهی به اساتید دانشگاه را راه اندازی کرده و به صورت رایگان خدمات خود را به جامعه دانشگاهی عرضه می کند.

با ثبت نام در این پایگاه اینترنتی ۵۰ مگابایت فضای رایگان در اختیار استاد قرار گرفته و وی می تواند اعتراضات و تمرینات دانشجویان را دریافت کرده و تمرین، نمونه سئوال و نمرات امتحانی را در پایگاه شخصی خود درج کند.

ایجاد نظرسنجی های مختلف، ارسال ایمیل گروهی به دانشجویان، ثبت دروس و دانشگاه های در حال تدریس، رزومه و اطلاعات شخصی و آمار حرفه ای از دیگر امکانات پایگاه اینترنتی فارسی professora.ir برای اساتید است.

این پایگاه اینترنتی گامی نوین در عرصه ارتباطی میان اساتید و دانشجویان محسوب شده و در آینده نزدیک خدمات خود را به معلمان و دبیران آموزش و پرورش نیز ارائه خواهد داد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.