ارتباط مشخص و معین میان عناصر داخلی فتنه و دشمنان خارجی نظام

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

قاضی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه عناصر فتنه وابسته به دشمنان خارجی هستند، گفت: اینگونه اقدامات و حمایت‌ها نشان‌دهنده وجود ارتباط مشخص و معین میان عناصر داخلی فتنه و دشمنان خارجی نظام است.

“امیرحسین قاضی‌زاده” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به انتشار بیانیه‌ وزارت خارجه آمریکا مبنی بر رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: این اولین باری نیست که مسئولان و مقامات آمریکایی در امور داخلی کشور ما دخالت می‌کنند و به کرات شاهد اقدامات مداخله‌جویانه آنها در موضوعات مختلف داخلی کشورمان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه عناصر فتنه وابسته به دشمنان خارجی هستند، گفت: اینگونه اقدامات و حمایت‌ها نشان‌دهنده وجود ارتباط مشخص و معین میان عناصر داخلی فتنه و دشمنان خارجی نظام است تا از این طریق بتواند با فراهم ساختن فرصت‌های گوناگون برای غربی‌ها زمینه‌های دخالت آنها را در کشورمان بیشتر از این فراهم کند.

عضو جبهه پایداری اضافه کرد: همسویی و حمایت‌های آمریکایی‌ها از فتنه‌گران در راستای منافع آنان است.

قاضی‌زاده به نقش وزارت‌خارجه کشورمان در این میان اشاره و خاطرنشان کرد: در قبال اقدامات مداخله‌جویانه این چنینی از سوی دشمنان به خصوص آمریکایی‌ها نباید سیاست صبر، سکوت و لبخند پیشه کرد بلکه باید بر طبق وعده‌هایی مبنی بر اینکه آمریکایی‌ها باید قدرت جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت بشناسند، عمل شود.

وی بیان داشت: مسئولان اجرایی و دستگاه دیپلماسی کشورمان باید اقدامات جدی‌تری را در خصوص واکنش به مقامات آمریکایی از خود نشان دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.