ارتقاء فرهنگ خدمت‌رسانی به مشتریان در نمایندگی‌های ایران‌خودرو

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از برنامه‌ریزی برای ارتقاء فرهنگ خدمت‌رسانی به مشتریان در نمایندگی‌های این شرکت، در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» خبر داد

خبراقتصادی:به گزارش ایکو پرس علی نمکین در این باره گفت: شرکت ایساکو به عنوان گسترده‌ترین شرکت خدمات پس از فروش کشور، سال‌های متوالی است که با برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و بهبود کیفیت ارائه خدمات و تامین به موقع قطعات، می‌کوشد تا رضایت صاحبان منافع خود را به صورت روزافزون کسب کند.

وی همچنین گفت: مشتری‌مداری، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق مصرف‌کننده چندین سال است که با تکیه بر فرامین پیشین رهبر معظم انقلاب و منویات مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو، سرلوحه فعالیت‌های این شرکت قرار داشته و کسب چند مقام‌اولی پیاپی و اخذ رتبه‌ی اول خدمات پس از فروش در سال‌های قبل نیز مهر تائیدی بر این تلاش‌ها است.

نمکین افزود: هر مساله‌ای که با مردم در ارتباط است نیاز به فرهنگ‌سازی و به روز رسانی در سنوات مختلف دارد و ما نیز خود را از این قاعده منفک نمی‌دانیم و امیدواریم برنامه‌های مدون ایساکو در سال پیش رو، باب جدیدی را در حوزه مدیریت و فرهنگ ارتباط با مشتری و ارائه خدمات بهینه باز کند.

وی در ادامه از اجرای طرح‌های نوین در خدمات پس از فروش، افزایش میزان پوشش‌دهی و تامین نیاز قطعات یدکی مشتریان، ارتقا کیفیت ارائه خدمات به ویژه خدمات تعمیرگاهی و مشارکت بیشتر در طرح‌های مسئولیت‌پذیری اجتماعی به عنوان افق سال ۹۳ شرکت ایساکو یاد کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با بهینه‌سازی خدمات و بالاتر بردن استانداردها از بعد اقتصادی نیز از شرکت‌های موفق در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری باشیم.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.