ارتقاء مقبولیت نظام جمهوری اسلامی به روز قدس امسال رنگ و بوی ویژه‌ای داده است

فروردین ۱۴۰۳

دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار گفت: با توجه به ارتقاء مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی که خط مقدم جبهه مقاومت است، روز جهانی قدس در سال جاری رنگ و بوی ویژه‌ای دارد.

 

“محسن کوهکن” دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار در گفتگو با خبرنگار احزاب ممتاز نیوز، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس در سال جاری، گفت: شکست توطئه‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و مقاومت ملت سوریه در برابر تروریست‌ها و همچنین برگزاری باشکوه و بدون حاشیه انتخابات ریاست جمهوری در ایران، همه و همه عواملی می باشند که بر اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال می‌افزاید.

دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار تصریح کرد: با توجه به ارتقاء مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی که خط مقدم جبهه مقاومت است، روز جهانی قدس در سال جاری رنگ و بوی ویژه‌ای دارد.

کوهکن ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس تائید و پشتوانه‌ای برای خط حرکتی مقاومت و مقابله در برابر جهانخواری آمریکا و جنایتکاری رژیم صهیونیستی است.

عضو جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با واسطه مزدوران داخلی، تلاش برنامه ریزی شده ای را برای به چالش کشاندن انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به کار بست، اما برگزاری باشکوه و بدون حاشیه انتخابات در ایران، امیدهای رژیم منحوس صهیونیستی را به یأس بدل کرد.

کوهکن در پایان خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس برای ارتش سوریه و حماس و کلیه اشخاص و نیروهایی که در خط مقاومت می باشند، روحیه بخش خواهد بود و زمان اضمحلال و فروپاشی رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.