ارتقای آلفا رومئو می تو

۲۹خردادماه،

آلفارومئو بی سر و صدا از مدل ۲۰۲۴ می تو رونمایی کرد. خودرویی که با فروتنی به روز رسانی شده تا همچنان یک هاچ بک ریزه میزه مدرن و دوست داشتنی باشد.

2014 Alfa Romeo MiTo

۲۰۲۴ Alfa Romeo MiTo

قاب کرومی جلوپنجره مشبک از آلفا جولیتا الهام گرفته شده و چراغهای تجدیدنظر شده جلو را تکمیل می کند. چرخهای تازه ۱۵ اینچی اسپرت و رنگ آمیزی خودرو که اینک در ده رنگ قابل ابتیاع است، از جمله ویژگیهای مدلهای تازه می باشند.

2014 Alfa Romeo MiTo interior

۲۰۲۴ Alfa Romeo MiTo interior

تغییرات داخلی محدود می باشند و به طراحی تر و تمیزتر داشبورد و لوازم تازه در سه تریم قابل انتخاب محدود می شوند. یک سیستم سرگرمی Uconnect تازه با سیستم دریافت صوتی دستورات و صفحه نمایش ۵ اینچی و اتصال بلوتوث، آی پاد، USB و AUX نیز از جمله تجهیزات تازه خواهد بود.

2014 Alfa Romeo MiTo

۲۰۲۴ Alfa Romeo MiTo

در زیر کاپوت موتور تازه ۰٫۹ لیتری توربو TwinAir که یکی از موتورهای تحسین شده و بسیار ممتاز است جایگزین موتور قبلی شده است. این پیشرانه قادر است ۱۰۵ اسب بخار نیرو و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند. با این پیشرانه آلفا می تو قادر است تا شتاب صفر تا صد ۱۱٫۴ ثانیه ای و حداکثر سرعت ۱۸۴ کیلومتر بر ساعت را تجربه نماید. مصرف سوخت متوسط این خودرو تنها ۴٫۲ لیتر در هر صد کیلومتر و میزان دی اکسید کربن تولیدی آن ۹۹ گرم در هر کیلومتر است.

2014 Alfa Romeo MiTo

۲۰۲۴ Alfa Romeo MiTo

فروش آلفا رومئو می تو در ایتالیا به زودی و با قیمتی حدود ۱۴,۸۰۰ یورو آغاز خواهد شد.

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.