ارتقای بسته های بیمه مکمل ویژه بازنشستگان کشوری

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، ‘افشین مقصودی’ مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ وابسته به سازمان بیمه خدمات درمانی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در سازمان بیمه خدمات درمانی کشور گفت: در بسته های جدید بیمه مکمل تمام قیمت های ارایه شده برای بازنشستگان بر اساس تعرفه های درمانی تعیین شده است.

وی در توضیح بیمه مکمل و نحوه استفاده از آن برای بازنشستگان افزود: بیمه مکمل در حقیقت تکمیل کننده خدمات بیمه پایه است.

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ، با بیان اینکه بیمه مکمل از منظر سلامت و بدون دید بازرگانی و تجاری در خدمت افراد است، ادامه داد: بیمه تکمیلی یا مکمل آن خدماتی را که مشمول بیمه پایه نیست، پوشش می دهد.

وی تاکید کرد: بازنشستگان باید بدانند که چنانچه پزشک ویزیت خود را بر خلاف تعرفه درمانی تعیین شده دریافت کند، بیمه مکمل به هیچ وجه حق پرداخت آن را ندارد.

وی با بیان اینکه مردم نیازمند دریافت یکسری خدمات درمانی هستند،ادامه داد: بیمه مکمل در این هنگام، این نوع خدماتی را که تحت پوشش بیمه پایه نیست، به طور کامل در اختیار می گیرد.

وی گفت: به عنوان مثال، اگربازنشسته برای استفاده خدمات پارکلینیک در بیمه پایه تا سقف ۳۰ هزار تومان مجاز است، در این بیمه مکمل به دفعات زیادتری می تواند از آن استفاده کند.

مقصودی در مورد عملکرد شرکت آتیه سازان حافظ وابسته به بیمه خدمات درمانی نیز گفت: در طراحی بسته های جدید بیمه مکمل این شرکت، سقف حق بیمه ۲۹ هزار تومان است و حداقل آن نیز به هفت تا هشت هزار تومان می رسد.

وی با اشاره به درخواست هشت کانون بازنشستگی در سطح کشور برای استفاده از این بیمه مکمل اضافه کرد: اکنون حدود چهار هزار نفر از اعضای این کانون ها متقاضی استفاده از این بیمه هستند.

به گفته مقصودی، همچنین ۷۰ هزار نفر از افراد شاغل در دستگاه های دولتی کشور نیز می توانند از بیمه مکمل شرکت آتیه سازان حافظ بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: اکنون ۷۵ درصد مراکز خصوصی درمانی به همراه ۷۰۰ بیمارستان و دو هزار مراکز تشخیصی، طرف قرارداد بیمه مکمل ما هستند.

مقصودی گفت: تعرفه در این قرارداد مشخص است و همه مراکز درمانی موظف به رعایت آن هستند.

وی گفت: ما آماده ثبت نام تمام بازنشستگان وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری برای استفاده از بیمه مکمل آتیه سازان حافظ هستیم.

اجتمام**۹۱۳۴ **۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۳۲۳۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.