ارتقا سطح خدمات مسافری اولویت اصلی در سال ۹۳

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل راه آهن در پیامی پیشاپیش سال نو را تبریک گفت.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در پیام نوروزی دکتر “محسن پورسید آقایی” آمده است:
 
بهار، نشانه ای از قدرت بی پایان خالق هستی و نوروز، آیین مبارک نو شدن هاست. بهار را فصل دگرگونی می دانند و بسیاری بر این باورند که از این حس تازگی و طراوت باید برای نوشدن و تغییر بهره جست همان گونه که در دعای آغاز سال نو از پروردگار، بهترین حال را طلب می کنیم .
 
در آستانه نوروز سال هجری شمسی خداوند بزرگ را شکر گزاریم که به ما توفیق خدمت عطا کرد تا سالی دیگر را در خدمت هم میهنان مان بگذرانیم. در این راه، همه سعی و توان خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم بهترین ها را برایتان فراهم کنیم. بی تردید در این میان کاستی ها و نقص هایی وجود داشته است که امیدوارم بر ما ببخشید.
 
طبق برنامه ریزی ها و سیاست های تعیین شده برای سال آینده، اجرای طرح های متعددی در زمینه ارتقای سطح خدمات مسافری، توسعه قطارهای حومه ای و خطوط و ناوگان پیش بینی شده است که امید واریم به یاری خداوند و همراهی و پشتیبانی شما هموطنان عزیز و همت و تلاش نیروهای پرتوان و زحمتکش راه آهن تحقق یابد.
 
امیدوارم مجموعه خدمات و امکانات تدارک دیده شده از سوی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در ایام سفرهای نوروزی سببات رضایت خاطر شما را فراهم کند. آرزومندم سفر خاطره انگیزی داشته باشید و ما هم جزیی از خاطرات خوب تان باشیم. سالی سرشار از برکت ، بهروزی و سلامتی را برایتان از پروردگار یکتا آرزومندم . سفر بخیر و روزگارتان خوش باد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.