ارزش یورو در برابر دلار ثابت ماند

ارزش یورو در برابر دلار ثابت ماند | چاپ |
چهارشنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۲:۰۳

ارزش یورو در برابر دلار ثابت ماند

بینا- در بازارهای بین المللی ارز امروز چهارشنبه ارزش یورو پول واحد اروپایی در برابر دلار آمریکا بدون تغییر باقی مانده است .
به گزارش سی ان بی سی، هر یورو امروز در برابر ۱٫۲۳۲۲ دلار آمریکا داد و ستد شده است . ارزش یورو در برابر دلار اواخر جولای به پایین ترین حد خود در دو سال اخیر رسید و هر یورو در برابر ۱٫۲۰۴۲ دلار مبادله شد .
ارزش یورو همچنین هفته گذشته به بالاترین حد خود در یک ماه اخیر رسید و هر یورو در برابر ۱٫۲۴۴۴ دلار داد و ستد شد . تصمیم بانک مرکزی اروپا برای اجرای سیاستهای انبساطی جدید از جمله خریداری اوراق قرضه و بدهی کشورهای ایتالیا و اسپانیا تاثیر زیادی بر جلوگیری از روند نزولی ارزش یورو داشته است .
بر این اساس ارزش دلار آمریکا در برابر ین ژاپن نیز امروز به بالاترین حد خود در یک ماه اخیر رسیده است . افزایش خرده فروشی در اقتصاد آمریکا تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار داشته است .
هر دلار آمریکا در برابر ۷۸٫۷۹ ین ژاپن داد و ستد شده است که این رقم بالاترین ارزش دلار در برابر پول ملی ژاپن از اواسط جولای به شمار می رود .
به اعتقاد کارشناسان اقتصادی فدرال رزرو آمریکا در نشست سپتامبر خود اجرای سیاستهای انبساطی پولی جدید را مورد بررسی قرار خواهد داد و به احتمال زیاد دور سوم طرح خریداری اوراق قرضه را آغاز خواهد کرد .


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.