ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های واردکننده خودرو

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) گزارش ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های واردکننده خودرو را در سال اعلام کرد. در گزارش امسال شرکت ISQI که مربوط به عملکرد سال قبل واردکنندگان خودرو است شرکت‌های عرضه کننده خودرو از نظر نظام مدیریتی، وضعیت نمایندگی‌های مجاز و رضایت مندی مشتریان مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

Hyundai-and-Kia-accused-of-false-mileage-on-1000000-cars

خدمات پس از فروش ۱۰ شرکت واردکننده خودرو در سال قبل از سوی ISQI مورد بررسی قرار گرفت که فقط سه شرکت در رده بندی شرکت‌های بالای ۱۰ نمایندگی و هفت شرکت دیگر جزء شرکت هایی با کمتر از ۱۰ نمایندگی بوده اند. براساس این گزارش، تنها شرکت‌های واردکننده اطلس خودرو، آسان موتور و ایرتویا با بیش از ۱۰ نمایندگی در سراسر کشور موفق به حضور در رده بندی کلی خدمات پس از فروش سال شده اند. این ارزیابی، شرکت اطلس ‌خودرو با کسب ۷۱٫۳ امتیاز و رشد هفت درصدی، رتبه دوم شاخص خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده خودور را بدست آورد و پس از آن شرکت‌های آسان ‌موتور با ۷۰٫۹ و ایرتویا با ۶۱٫۵ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفت.

اما هفت شرکت واردکننده دارای کمتر از ۱۰ نمایندگی شامل مدیاموتور، آلفاموتور، معین موتور، پرشیا خودرو، ستاره ایران، خودروسازی سینا و نگین خودرو به سبب عدم گستردگی شبکه خدمات متناسب با آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو در رده بندی کلی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار نگرفتند.

منبع تین نیوز

 

۰۲

مرداد


محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.