ارزیابی نهایی برای اخذ گواهی اشتهار به کیفیت برای سرویس پست پیشتاز

۱۶ام بهمن ،

مدیر کل پست پیشتاز و کیفیت گفت: ارزیابی نهایی برای اخذ گواهی اشتهار به کیفیت برای سرویس پست پیشتاز توسط ارزیابان خارجی در تاریخ های ۱۶ و ۲۳ بهمن ماه جاری صورت می پذیرد.

اسماعیل بوداغی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: ارزیابی براساس استاندارهای کمی در قالب مدل تعالی سازمان و منطق اندازه گیری را صورت می گیرد و لازمه دسترسی به گواهی فوق را آشنایی همه همکاران خصوصا مدیران و کارشناسان با مدل کیفیت و منطق را دارد و شناخت معیارهای مربوطه است.

مدیر کل پست پیشتاز و کیفیت در خصوص مزایای دریافت این جایزه اظهار داشت: حرکت به سمت استفاده از شیوه های علمی و اثر بخشی در بهبود کیفیت خدمات مدتی است که در پست آغاز شده ولی با کسب این گواهینامه علاوه بر ارتقای جایگاه پست کشورمان مزایایی دیگر نیز از جمله دریافت کمک از صندوق بین المللی، کیفیت سرویس اتحادیه پست جهانی جهت معرفی و اجرای پروژه های کیفیتی نصیبمان خواهد شد.

بوداغی تصریح کرد: کسب این گواهینامه در میزان مبالغ پرداختی به کشورها  در رابطه با سرویس امانات و حقوق ترمینال نیز بی تاثیر نیست.

وی خاطر نشان کرد: منطق را دار یکی از روش های تعیین  امتیاز دهی و ارزیابی بوده و چرخه ای است که با برپایه مفاهیم اصلی بهبود مستمر بنا شده است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.