ارز و سکه قیمت‌های جدید خورد

صرافی‌ها واسط انتقال ارز با نرخ مبادلاتی به مردم شدند

بینا- صرافان واقع در میدان فردوسی اقدام به درج قیمت‌های تازه ارز و سکه بر روی تابلوهای خود کرده‌اند.

براساس گزارش مهر، امروز شنبه صرافی‌های واقع در حدفاصل میدان فردوسی تا چهارراه استانبول -مرکز ارزفروشان تهران- در اقدامی هماهنگ قیمت‌های جدید ارز و سکه را بر روی تابلوهای خود درج کرده اند. برخی از این صرافی‌ها از خریدوفروش ارز خودداری کرده و برخی دیگر فقط اقدام به خرید ارز می‌کنند.

حضور دلالان و سفته بازان در این محدوده برخلاف روزهای گذشته که پلیس امنیت حضور داشت، قابل توجه بود به طوری‌که حتی برخی از آنها به صورت آشکارا مبادرت به خرید و فروش ارز می کنند.
قیمت هردلار آمریکا که تا هفته گذشته ۲۸۵۰ تومان روی تابلوی صرافان درج شده بود، امروز شنبه ۳۲۹۰ تومان درج شده است. در همین حال، قیمت هر یورو ۴۳۵۰ تومان، هرپوند انگلیس ۵۳۸۰ تومان و هر درهم امارات ۹۱۰ تومان است، همچنین قیمت هرسکه تمام طرح قدیم یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، قیمت هرسکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۳۱۰ هزار تومان، قیمت نیم سکه ۶۵۰ هزارتومان و قیمت ربع سکه ۳۳۰ هزارتومان است.

البته اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار را امروز شنبه حول و حوش ۱۲۶ هزار تومان اعلام کرده است، ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی بیش از ۱۷۵۵ دلار است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.