ارسال نسخه اولیه “آفتاب، مهتاب ، زمین” به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

نسخه اولیه‌ی فیلم سینمایی “آفتاب، مهتاب، زمین” تا ۳۰ روز دیگر با پایان یافتن تدوین و صداگذاری اش به دبیرخانه سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر ارسال خواهد شد.

علی قوی تن، کارگردان فیلم سینمایی “آفتاب، مهتاب ، زمین” در خصوص اتمام این پروژه به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: تدوین فیلم سینمایی “آفتاب، مهتاب، زمین” پس از پایان یافتن فیلمبرداری این فیلم در سه روز پیش با تمام مشکلات بوجود آمده برای این اثر بلافاصله آغاز شد.
وی افزود: “مهدی حسینی وند”، تدوین این فیلم را برعهده دارد و قصد داریم همزمان با تدوین مراحل صداگذاری کار را توسط “مسعود بهنام” آغاز کنیم.
قوی تن تصریح کرد: فیلم سینمایی “آفتاب، مهتاب، زمین” فیلمی با ملودرامی اجتماعی با مایه های دینی که به روابط ساده و بدون پیچیدگی آدم ها می پردازد.
کارگردان فیلم سینمایی “بادبادک ها” در خصوص بازیگران این فیلم، اظهار داشت: در این پروژه بازیگرانی چون صدف بهشتی، مهسا معرفتی، حسین محمدیان، شادی محمدپور، محمود مرتضایی، توحید رستمی و دنیا نجفی ایفای نقش می کنند.
وی در خصوص اتمام مراحل پروژه گفت: فیلم سینمایی “آفتاب، مهتاب، زمین” تا یک ماه دیگر تدوین و صداگذاری آن به پایان می‌رسد.
وی در خصوص ارسال فیلم به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: نسخه ابتدایی فیلم را تا ۲ آذر و نسخه پایانی را دی ماه به دبیرخانه ارسال خواهیم کرد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.