ارسال کمک‌های دانشگاه آزاد برای زلزله‌زدگان بوشهری

۳۱فروردین۱۳،

14-471.jpg

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد از ارسال کمک‌های این دانشگاه برای زلزله‌زدگان بوشهر خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر صمد مومن‌بالله، گفت: از سوی رییس دانشگاه آزاد ماموریت داشتم که از نزدیک مشکلات زلزله‌زدگان را بررسی کنیم.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و تلاش‌هایی مسئولین منطقه ۱۶ دانشگاه آزاد برای کمک رسانی به مناطق زلزله‌زده، اظهارکرد: مردم از ما می باشند و ما هم از مردم و هر چقدر که امکان داشته باشد برای این مردم که ولی نعمتان ما می باشند، خدمت‌رسانی خواهیم کرد.

مومن بالله ضمن تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان، گفت: اشخاصی که زیر آوارها جان باختند، جزیی از خانواده‌های ما می باشند و نه تنها مردم این منطقه که عزیزان خود را از دست داده‌اند، عزادارند، بلکه همه ما خود را در غم و شادی این مردم پاک سهیم می‌دانیم.

وی ادامه داد: امروز همه ملت ایران از این اتفاق اندوهگین می باشند و همه باید به نوعی به این عزیزان کمک کنیم به‌طوری که مردم از نقاط مختلف کشور به اینجا آمده‌اند و تلاش‌هایی نیز انجام شده است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه ما همه عضو یک خانواده هستیم و در کنار هم تلاش می‌کنیم تا مشکلات زلزله‌زدگان رفع شود، خاطرنشان کرد: خانواده ۱۱ تن از دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد در شهر شنبه دچار اتفاق شده‌اند و ما تلاش می‌کنیم تا نیازمندی‌های این خانواده‌ها را رفع کنیم.

وی افزود: البته تلاش و کمک‌های ما مختص خانواده‌های کارکنان دانشگاه آزاد نیست و به سایر اقشار هم کمک‌رسانی خواهیم کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در پایان، گفت: اقلامی از سوی رییس دانشگاه آزاد برای زلزله‌زدگان در نظر گرفته شده که بین آنها در حال توزیع است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.